Ik word zo gek van mensen die buiten onder mijn raam staan te praten tot laat in de avond. Nu het langer licht is en meer mensen op straat zijn is het zo rumoerig in mijn wijk. Ik ben serieus aan het overwegen om in een dorp te gaan wonen of in een buitenwijk. Maar ja, in de winter is het wel rustig 's avonds en dan vind ik het heerlijk om zo centraal te wonen.
woon je ook in een wat ouder huis? die zijn vaak zo gehorig in vergelijking met nieuwbouw johā¦
ik werd ook gek van het geluid van de mensen en de scooters van het afhaalrestaurant op de hoek en optrekkende autoās etc. Ik ben inderdaad verhuisd naar een kleinere stad en woon nu in een woonwijk in plaats van aan een weg en denk echt wow, hoe heb ik de afgelopen jaren geslapenā¦
ben uitgerust op een dieper niveau nu. een slechte nachtrust is echt killing.
Ik woon in een naoorlogse flat. Op zich wel goed geĆÆsoleerd maar geluid komt er doorheen, inderdaad ook die irritante scooters en autoās met kutmuziek. Ik woon naast een supermarkt dus veel mensen zitten nu ook onder mijn raam in hun auto te chillen met muziek terwijl de ander boodschappen haalt Hoe vond je de overgang naar een woonwijk in een kleinere stad? Met betrekking tot vermaak enzo?
hmm, ik werd van in de stad wonen niet zo sociaal als ik hoopte.
nu ik een wat grotere woonruimte en eigen tuin heb, nodig ik veel vaker mensen uit en heb meer te doen dan toen ik nog op mijn kamer in de stad zat! het is mij dus wel goed bevallen, want ik kan vanaf hier alsnog in 10 minuten naar een cafe/ijssalon fietsen (in plaats van 5 min lopen).
ja scooters zijn vreselijk, zoān herrie.
mijn onderbuurjongen had ook zoān tomos (ROTDINGEN) en hij kwam op de gekste tijden thuis en zijn vrienden kwamen altijd langs en gingen dan omhoog roepen dat hij open moest doen/sleutel moest gooien.
maar die zaten altijd zo hard aan de drugs dat ze denk ik niet beseften dat als hij het hoorde, de huizen er om heen het OOK allemaal hoorden
Kan dat ook echt in de app? Want heb het een een keer gebruikt en toen moest je alsnog maar een soort datum prikker achtige site
Ik heb precies 1 week geleden voor het eerst wat besteld op vinted en ik zag pas net dat de betaling blijkbaar was mislukt. Dus ik heb de klantenservice gevraagd, duurt het ten eerste elke keer 10-15 minuten tot ze antwoord geven, daarna moest ik mijn bankafschriften van de hele week doorsturen en nu gaan ze het een paar dagen lang onderzoeken??
Kan nu ook nergens mijn bestellingen terugvinden op die site en je zou toch denken dat als je blijkbaar een fout detecteert dat je dan het geld terugstort
Wat een rotzooi
Ik wilde slapen maar hoor gezoem. Dus nu kan ik niet slapen tot ik dat beest gevonden heb. Zag m zitten op het plafond en wilde hem pletten, maar ik miste dus en nu ben ik hem kwijt
Die mug zit sowieso gewoon ergens te chillen tegen de muur maar ik kan hem voor geen mogelijkheid vinden.
Dus nu zit ik onder de dekens met het licht uit, bril op en telefoon als zaklamp in mān hand, te wachten tot ik weer gezoem hoor.
Hopelijk schiet ie een beetje op.
Ik had vier beginnende zonnebloemen die zijn weggevroten door slakken.
Het is maar goed dat vinted niet staat voor āvind-je-hetā? Zelf zijn ze amper in staat om de fout te vinden bij problemen en communiceren kunnen ze ook amper. Pomp dan in plaats van zo veel geld in reclamefilmpjes het geld in beter of meer personeel.
Ik heb zon slechte conditie en daar ben ik natuurlijk zelf helemaal bij maar een work out en ik ben er weer klaar mee
Ja, je wordt inderdaad doorgelinkt naar een website, dus als je dat niet prettig vindt, valt āie af.
Ik snap dan het verschil met datumprikker niet helemaal eigenlijkā¦
Hoi, datumprikkergekkie hier. Het is echt meer een poll, dus het werkt veel sneller dan datumprikker.
Mijn moeder. We gaan rond black friday een paar dagen naar Amsterdam. Nu appt ze als grapje of we niet moeten annuleren want hihaho stel je voor BML vindt dat racistisch en gaat protesteren. Heb zin om dat hele tripje te annuleren.
Oh nu appt ze dat ze die hele protesten maar onzin vindt want tegenwoordig is alles racistisch volgens haar. Nou mijn zin in het tripje is verdwenen.
Hang al bijna 45 minuten in de wacht bij een winkel. De chat op de site heeft ook een wachtrij.
Ik heb ruzie met mān vader nu om dit soort dingen.
Hij had een post op Facebook gezet dat we het toch best geschikt hebben met elkaar in Nederland, daarop reageerde ik dat ik vond dat het niet voor hem als witte man van middelbare leeftijd te beoordelen valt of we het āgeschikt hebben met elkaarā. Daarop kreeg ik een appje dat hij de post had verwijderd, omdat hij niet openbaar dit soort discussies wilde voeren met me en hij dat ook niet doet over veganisme met mij.
Heb ik alleen āis oke āhartjeāā op gereageerd.
Vervolgens ging ik de dag ernaar naar een BLM demonstratie (gisteren) en zodra hij dat zag op instagram stories heeft ie een berichtje op Facebook gezet dat hij teleurgesteld is in dat beide kanten zo ver gaan en hij maar even van Facebook af gaat voorlopig, omdat hij zich er allemaal niet prettig meer bij voelt.
Oke pap, kut voor jou en je white privilege en fijn voor je dat jij ervoor kan kiezen Facebook even uit te zetten om ātot rustā te komen.
Echt⦠Ouders⦠Hij lijkt wel een tienermeisje dat zān zin niet krijgt joh.
Omdat jij lijnrecht tegenover hem staat en hij alleen maar met mensen āin discussieā wil die er hetzelfde over denken? Goede discussie wordt dat.
Herkenbaar trouwens hoor, alleen dan met broers. Mijn vader zegt helemaal niks en als ik hem aan de telefoon heb āja je hebt wel goeie puntenā. Ok durf dat ook even aan te geven wanneer mijn broers onzin verkondigen in de familie app. Maar dan is hij stil want āmoeilijk onderwerpā.
Ik kreeg gisteren ook een dooddoener van een familielid tijdens een racismediscussie:
Als je ouder wordt denk je er wel anders over. Echt gewoon mij monddood maken en ik mag hopen dat ik er over 10, 20 en 50 jaar nog exact hetzelfde over denk als nu.
Werd er zo boos van
Nu erger ik me sowieso snel aan mensen in een groepsproject, maar iemand heeft nu in een onderzoeksdocument allemaal opmerkingen erbij gezet over de grammatica en hoe het anders moet. Waarom pas je het niet gewoon zelf meteen aan??
Omg ja mijn moeder ook. āIk heb meer levenservaring dan jij dus ik weet het beter.ā Ja dan kan ik natuurlijk niks meer zeggen.