Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat de I love juicy shampoo van de lush uit het assortiment is, zo irritant😤

Mijne was ook na 2x in de pot (zachtjes!) schrobben kapot. Die zilveren stang brak gewoon af.

1 like

Ik erger me zo dat ik het met jullie wil delen zodat jullie je ook kunnen ergeren aan dit kind. Eerst had je dat stomme kind met die met z’n oma dingen ging bakken en die die niet met z’n tengels van de ingrediĆ«nten af kon blijven.

Nu is er er dit kind

https://www.instagram.com/p/CG0IZgejqnO/?igshid=13fkxoiqeyv1j

9 likes

Sprakeloos

2 likes

Ben gewoon weer boos.

5 likes

Heeft het kind geen beperking?

afbeelding

Tijd voor de naughty chair

2 likes

@kali wie is Angie dan? Zie dat kind van beyonce Rumi heet.

Kan me niet schelen! Nee grapje is dat zo? Dat haal ik er niet uit.

Hoezo vinden de mensen in de reacties dit ook allemaal hilarisch en leuk en geweldig? Ik hoefde dit gedrag vroeger echt niet te proberen hoor :joy:.

3 likes

Ik vind het als overnight oats wel lekker, dan is het niet zo rubberig. Ik doe meestal 40 gram havermout, 110 ml sojamelk, beetje Chiazaad, en dan kaneel en vanille. En ā€˜s ochtends fruit in stukjes erbij.

2 likes

Ik heb zooooo’n erge ongesteldheidskrampen :rage:

Ik vind het irritant dat ik moet appen met de klantenservice. Ik wil gewoon een mail sturen, maar dat hebben ze niet. En ook geen contactformulier oid.

1 like

Ik heb een klein plantje cadeau gekregen en nu heb ik ineens de verantwoordelijkheid om 'm in leven te houden, verdorie

6 likes

Same, het is echt irritainment. De anonieme berichten en de reacties daarop zijn vaak pareltjes.

Moordneigingen!!!

Gelukkig wel een goeie vader die die schurft aanpakt.

2 likes

Dit kind is ook echt fucking kut, je zou echt hopen dat die kleine meer schade aan zou richten. Die kutkop erbij, zo super pleased met zichzelf. Echt een kleine psychopaat.

36 likes

Aan de CZ!!! Ik wil dat mijn premie net na stufi wordt afgeschreven dus ik heb aangevinkt de laatste week van de maand, maar ze schrijven het echt altijd de 31e of nog later af!!! Dat is een volle week na stufi man, zo irritant

1 like

Oh ja deze zag ik ook van de week, VRESELIJK :sob:

1 like

Dat iemand dan zegt ja kunnen jullie feedback geven, dus ik geef een shitloads aan feedback.
En dan daarna ja zet het even in opmerkingen bij de juiste stukjes.
Ja hallo had dat meteen gezegd waarom moet ik dubbel werk doen omdat jij prut levert.

1 like