Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

image

9 likes

Deze gif doet me eraan denken dat ik me eraan erger dat m’n bovenarmen zo slap en vormeloos zijn, net als die van Kim hier.

6 likes

die van Kim hebben hier nog enige substantie, mijne zijn echt uitgespreide kipfilets als ik ze zo tegen mn lichaam hou

6 likes

Ik weet niet, ik vind het hier bij haar ook erg omdat je d’r sleutelbeen niet kan zien en alles vanaf de nek rond is, dat vind ik ook heel irritant als ik weer veel gevroten heb en van die ronde schouders krijg.

@Oprah nee ik vind het súper irritant dat ik dikker ben, maar ik wil er ook weer niks aan doen mehhhhhhh

2 likes

Mijn onredelijke angst voor het brandalarm bij het uitblazen van de kaarsjes.

Het uitzicht vanuit m’n raam op een vet grote boot die in de haven ligt ligt en die over de hele mast gekleurde kerstlampjes heeft gespannen. Echt zo afgrijselijk lelijk, zou echt verboden moeten worden.

Waar ik nou weer terecht kwam op instagram

Ik drink zelf ook gewoon wijn maar dit is totaal niet grappig en eigenlijk gewoon treurig?

12 likes

Ik heb echt een pesthekel aan de was binnen laten drogen op zo’n rek, staat altijd in de weg. En werd wakker met blauwe lucht dus heb het meteen buiten gehangen. Gaat het straks regenen :rage: en heb m’n bed al afgehaald dus het moet wel droog zijn vanavond. Lekker beziggg

Nee joh! Zijn gewoon mooie armen


De geur van honing. Alsof er iets al 2 weken staat te rotten :nauseated_face:

Bijenkots :honeybee: :honeybee: :honeybee:

1 like

Ja ik vind dus van niet

Maar weet je wat het is, als je over 10 jaar foto’s van jezelf van nu ziet, denk je hoogstwaarschijnlijk: waar de fuck maakte ik me druk om en had ik maar genoten van het lichaam dat ik toen had. Althans, dat is mijn persoonlijke ervaring. Het wordt alleen maar erger hoor :rofl:

25 likes

Oh jee, dan mag bijna de helft van de wereld aan de shake weight. Misschien een nieuw forumtrendje starten?
B59bXxlVJvCgg

5 likes

Hahah ja True maar het is ook maar een kleine ergernis. Het ergert me niet eens genoeg om er effectief iets aan te doen.

Mensen die in de Eurostar (of welke trein dan ook) 3 uur lang gaan bellen

2 likes

Dat mijn vriend mijn auto leger dan leger rijd en dan s’ochtends zegt oh ja hoop dat je het tankstation haalt. Zet hem maar in eco stand

Ik wil een taart bakken en uitgebreid koken maar wacht op de uitslag van mijn coronatest dus ik mag niet naar buiten. Dus mijn vriend moet boodschappen gaan halen voor me en hij verleent me natuurlijk een gunst dus wil hem niet pushen maar ja eigenlijk wil ik gewoon dat ie nu gaat.

Wat is dit erg en sneu en problematisch

1 like

Mag hij dan wel naar buiten?

1 like

Ja want ik heb geen ernstige klachten als koorts of benauwdheid, dan mogen huisgenoten wel naar buiten. Maar ik heb net mijn uitslag binnen en die is negatief dus ik kan weer lekker zelf naar buiten gelukkig.

2 likes