Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik haalde mijn vuilniszakken altijd bij de action maar dat kan nu natuurlijk niet. Nu heb ik stomme uit de supermarkt die niet groot genoeg zijn en helemaal in elkaar vallen als je er iets ingooit wat te zwaar is :roll_eyes:

3 likes

36 likes

Aan mijn werk, 2/3 van de leidinggevenden is een pretentieus en chaotisch zooitje, waar ik vanaf afhankelijk ben of juist hun zooi last minute mag oplossen 🄲

Wil eigenlijk gewoon huilen erom

1 like

Ik vraag me nu af of linksonder gaat over de algemene kwaliteit boven kwantiteit, of de kwaliteit van seks boven de kwantiteit van seks. :face_with_monocle:

4 likes

Mijn studie is volledig online en internationaal, dus studenten zitten over de hele wereld. Nu is een studiegenoot, Grieks, ziek, en wenst een andere studiegenoot die in Denemarken woont (en geen Deens spreekt), ook Grieks, haar beterschap in het Deens. Waarom niet gewoon in het Engels of Grieks, wat heeft jouw studiegenoot er nu aan dat jij haar eraan herinnert dat je 1 jaar in Denemarken woont en 3 woorden kent?
Ja ik ben kleinzerig want zij is mijn BEC.

18 likes

Hahahahaha zo herkenbaar, ik erger me aan een klasgenootje die ik nog nooit heb gezien en de druppel was toen ze EEN HAARBAND DROEG. IN EEN ZOOMCOLLEGE.
Slaat echt nergens op en in het echt is ze vast een aardige meid, maar mijn hemel wat een BEC

26 likes

Erg maar ik begin de action ook echt te missen (oa ook voor vuilniszakken) en ze hadden er de echte smarties die ik bijna nergens meer vind :cry:

1 like

Wij hadden dit probleem ook en hebben een router gekocht. Wifi gaat nu via de router en niet meer via het modem, sindsdien geen problemen meer gehad met internetverbinding.

Iets bestellen, betalen en pagina erna doet het niet. Betaling is wel afgeschreven maar nog geen bestelbevestiging. En als ik terug ga naar de website zit alles nog in mijn mandje.
Zo irritant. Heb ik het nu besteld of niet.

Lang leve tuinbroeken en dat clip ik die dingen altijd even vast.

Als hij weer open gaat ga ik er ook echt meteen heen, ik mis meerdere dingen heel erg :weary:

1 like

Ugh was een taart aan het bakken en toen bleek de kaneel op, snel naar de supermarkt waarvan overal staat dat ie tot 20.45uur open is, wordt iedereen om 20.30 uur al weggestuurd :weary: Godverdomme man, kuttaart verpest. Communiceer dan niet dat je tot 45 open bent, ballentent

Ahhh ik snap je frustratie maar ik snap de supermarkt ook wel. Want zooooveel mensen rennen nog net voor sluitingstijd naar binnen ā€˜voor ƩƩn dingetje’ en blijven vervolgens een half uur rondjes rennen. Normaal betekent dat voor de vakkenvullers een kwartiertje overwerken maar nu betekent het een boete van 95 euro omdat ze niet op tijd naar huis kunnen haha

2 likes

hahaha omg ik denk nu… was ik dit…??
maar vast niet

of toch wel

Ja ik snap ook best dat ze eerder dicht moeten maar zeg dan gewoon dat je om 20.30uur dichtgaat? Dan is het opgelost lijkt me. Openingstijd is de tijd waarop je open bent, als je niet open bent moet je dat ook niet zeggen. En scheelt ook gezeik aan de deur met allemaal gefrustreerde mensen :crazy_face:

Haha ja ok ok point taken. Maaaarrrr of toch niet, want je mag dan nog een kwartier na ā€˜sluitingstijd’ toch nog binnen zijn dus zijn ze toch nog open

Ja maar da’s normaal ook zo toch, als ze tot 21uur open zijn doen ze ook niet 20.45 de deuren dicht normaal. Maar okĆ© haha ik snap wel dat het voor die arme supermarktmedewerkers ook allemaal kut is al de hele coronatijd dus ik verwijt het ze ook niet (oke een beetje) maar ben gewoon ff onredelijk gefrustreerd. Ik moest ook nog taart bakken als ā€˜ontspannende activiteit’ maar de keuken is ook een teringzooi en ik sta nu zwaar gefrustreerd en vloekend en smijtend die kuttaart te bakken, lekker ontspannend.

Nouja er is natuurlijk eigenlijk niks aan de hand behalve pms enzo dus wil gewoon even mijn peuter tantrum beleven, daarna gaat het wel weer denk ik.

2 likes

Haha awwhh ik voel je kaneelpijn. Straks heel boos je taart opeten

3 likes

Ik mag aannemen dat supermarkt personeel een werkgeversverklaring krijgt, want lijkt me niet dat ze binnen een kwartier de supermarkt hebben afgesloten en thuis zijn.

Toen ik zelf nog bij de ah werkte kregen we nooit dat kwartiertje na sluitingstijd betaald, terwijl we het nooit haalden om om 20.01 uur buiten te staan. Logisch trouwens, maar wel shit. En als je tot 20.30 uur moest overwerken, krijg je wel 30 minuten extra uitbetaald, heel vreemd :unamused:

Ik had dit van de week ook ineens?? Helemaal kut

1 like