Ik haat deze dingen, het feit dat soms een paard het vooruit moet trekken, die mannen die met die blikken bij je oor staan rammelen en dat dat ding in de weg staat.
Ik heb collega’s gehad die weleens gevraagd hebben of ze ergens anders wilden staan, maar helaas…
hahah, ik lees nu dit. Duidelijk niet de enige die last ondervindt van draaiorgels 
En wow, met een paard heb ik nog nooit gezien. Dat mag al helemaal verboden worden.
Elke woensdag heb ik last van dit tering ding die ik door de windtunnel die mijn stad is overal te horen is. Van tien tot zes, en laats toen ik wilde slapen omdat ik nachtdienst heb gehad. Heb bijna een emmer water naar beneden geflikkerd.
Ik heb zelf droog shampoo gemaakt voor mijn haarkleur, maar daardoor heb ik iedere keer dat als ik door mijn haar ga een mengsel van kaneel en cacaopoeder onder mijn nagels heb
Ik
Ik vind ze heel gezellig klinken. Het doet me denken aan mijn kindertijd.
Roestvrijstaal dat lekker toch roest. Fuck off.
Ik heb wel eens gehoord dat het ook roestvertragendstaal is! Maar kan op internet het niet helemaal vonden
Dan moeten ze daarmee adverteren als dat zo is. Erger me echt aan die kleine roestplekjes op de hendeltjes van m’n keukenkastjes (minieme ergernis maar oke).
Misschien heb jij ook gewoon slechte kwaliteit gekregen, maar onder bepaalde omstandigheden kan rvs ook gewoon roesten! Zijn ze nieuw?
En ik zie dat roestvaststaal wordt gebruikt al volledige naam
Ik speel Wordfeud met een rando en die komt steeds met slappe tweeletterwoorden. Ik hou van winnen, maar als het zo makkelijk is, is het niet leuk meer
fucking domme buren met hun tweede huisfeestje tijdens corona echt hoe dom kun je zijn

Al wel oud ja. Haha oprecht interessant om over te lezen.
ik heb gebeld en er komt zo politie langs 
Ik had een pakketje van zalando in de postnl app. Had nieuwe sportkleding besteld, zie ik nu dat het van zalando retouren is
en heb deze week ook iets teruggestuurd… dus volgens mij is er iets mis gegaan ofzo
Wil mn nieuwe kleren gewoon 
Elke zondag stel ik alles uit. Ik wil dan meestal even opruimen & poetsen, werken (voorbereiden, toetsen maken, toetsen nakijken etc.) en aan mijn eeuwig durende studie.
Elke week verpest ik m’n eigen dag door tot een uur of 19:00 niks uit te voeren en continu te denken ‘ik moet nog …’ en vervolgens van dan tot 22:00 aan m’n laptop te zitten … super traag bezig met m’n werk. ELKE WEEK.
Vandaag. Moet. Het. Anders.
Beetje random een reactie twee weken later, maar Vera Camilla heeft daar een video over gemaakt! Zij draagt ze graag en heeft er veel getest.
Zalando staat bij mij soms ook als retouren in de app! Is wel gewoon het pakketje dat nog moet komen dan.
Ja! Het was gewoon mijn nieuwe bestelling