Waar erger jij je aan? #2

De maand is net 4 dagen oud en m’n geld is nu al op :unamused:

11 likes

Dat Media Markt zich er makkelijk vanaf maakt met mijn vraag op twitter.

Heeft dat niet te maken met de structuur? Dat de smaakpoeders beter blijven plakken tussen die ribbels?

ik heb een keer de fout gemaakt naar de kwaliteit van de vakantie van een collega te informeren… een antwoord als ‘ja lekker hoor’ verwachtend en me al verheugend op het snel naderende eind van het gesprek.

pakt ie het whiteboard erbij en gaat ie tekenen waar de tent stond et cetera. veel te veel info. ik zweer je, het whiteboard.

31 likes

Waarom zou je je moeten schamen voor kamperen?

8 likes

Ik erger me aan al die moraalridders die om het hardst lopen te schreeuwen om die kinderen die uitgezet worden naar Armenie. Waar waren jullie bij al die honderd andere kinderen die toevallig niet op tv waren? Waren die niet zielig?

Als we met z’n allen alle regels overboord gaan gooien omdat twee kinderen die toevallig op tv komen extra zielig zijn dan gaat het moeilijk worden om een land te besturen. Het IS heel zielig allemaal maar kom op, je moet emotie toch scheiden van de wet? Als je deze kinderen niet uit zet, wat ga je dan aan al die andere kinderen vertellen? ‘Ja jullie moeten wel weg, want jullie kwamen niet op tv’. Alsof die minister ze lachend gedag zwaait, die man heeft nou eenmaal regels na te leven anders loopt alles in de soep.

Echt deze hele zaak, en dan met name hoe half Nederland hier op reageert, weer helemaal overtrokken en vol emotie, ergert me zo erg.

Dit bericht is ook erg onsamenhangend maar ik heb echt mijn ochtend niet en al die ingezonden brieven van mensen bezorgen me echt jeuk. Hou toch je mond over dingen waar je niks van weet.

16 likes

misschien he, misschien overdrijft ze een beetje voor de grap. zou dat het kunnen zijn?

2 likes

Het whiteboard?! Ik ben nog best wel geïnteresseerd in vakantieverhalen eigenlijk haha, maar dat gaat mij ook wel te ver, wáárom… :o_o:

Waar staat dit voor? :sweat_smile:

1 like

Niet Mijn Smaak (maar) Veel Plezier Ermee… stukje egf historie. Dit is wat je kunt zeggen wanneer iemand een afschuwelijk lelijk kledingstuk heeft gekocht en dit aan je laat zien.

1 like

Oh zo lees ik het niet

Wat staat er dan volgens jou :thinking:

Nou gewoon moet je je eigenlijk niet een beetje schamen, ik lees daar geen sarcasme in

1 like

Ik heb een puist bovenop mijn moedervlek

4 likes

Dat ik mijn mobiel kwijt ben, heb hem geblokt. Ben nu dus ook alle contacten kwijt en voel me gehandicapt.

Een collega hangt altijd de wcrol verkeerd om. Stiekem erger ik me ook aan mezelf dat ik me erger aan zoiets kleins, maar ik cringe gewoon elke keer als ik het zie. Blijf hem dus ook elke keer omdraaien in de hoop dat ze het ooit een keer door heeft. :grimacing:

7 likes

Pas maar op, volgende keer dat je op een camping komt word je achterna gezeten met tentstokken en bekogeld met rollen wc papier!!

5 likes

Hondenpoep, overal hondenpoep. Ruim het toch op :weary:

1 like

@grace @Nescio ooooh lol ken de uitspraak wel natuurlijk, maar niet als afkorting hahaha

2 likes

Dat er in mijn mailbox een 1 blijft staan achter de map ‘gemarkeerd’, terwijl 1. ik precies 0 gemarkeerde berichten heb, die map is hartstikke leeg en 2. ik al 100 keer rechtermuisknopklik -> markeer alle berichten als gelezen gedaan heb, maar het. blijft. gewoon. staan. :face_with_symbols_over_mouth:

Edit: zo dus. Mogen jullie lekker mee ergeren.

3 likes

het nummer pray for job, vreselijk

blijft ook zo in je hoofd hangen :cry: