Waar erger jij je aan? #2

En we gaan weer verder!

Deze nutteloze dag

1 like

Mensen die vis meenemen in het OV. Why ?!

14 likes

Armpijn, okselpijn, borstpijn

Oh en moe zijn, willen slapen en het lukt niet

Dat ik weer een nutteloze breuk heb waar ze niks mee gaan doen maar waar ik wel last van heb. En dat ik op de huisartsenpost zit terwijl ik honger heb en de hond moet uitgelaten worden

:nauseated_face: hopelijk duurt de rit niet lang

Gelukkig was deze busrit vanmiddag al, dus ik ben er al vanaf! Maar echt: wat bezielt mensen?

:frowning: Beterschap

1 like

:slightly_frowning_face: wat heb je gedaan?

Mijn vinger topje kwam tussen 2 dumbbells in de sportschool :weary:

Dat klinkt echt heel pijnlijk! Sterkte ermee :kissing_closed_eyes:

Dat ik net een nieuw topic maakte in de veronderstelling dat ie er nog niet was, goed speurwerk Hippe… goed dat je niet bij de politie zit :nerd_face:

4 likes

Gelukkig. Dat scheelt. Alsnog vervelend dat je de complete busrit in de stank hebt moeten zitten.

Beetje last van hoofdpijn bluh.

Dat m’n ex-schoonmoeder me feliciteerde met m’n verjaardag. Het is nu al een paar dagen geleden, maar vind het nog steeds stom. Byeeee. Laat me met rust.

Dit is ook mijn irritatie, maar dan op werk in de ochtend is er steeds dezelfde vrouw die een blik vis eet. De ene x tonijn en vandaaf gewooon sardines, gewoon zo uit het blik met een vork. Dat is toch niet normaal??! Ik dit werkelijk nog nooit eerder gezien en het is echt te vroeg voor die stank!!!

6 likes

Dat ik heel lekker in bed lig, warm en ja nu moet ik naar de wc. Waarom nu blaas, ga slapen

Dat ik niet kan slapen, voortaan ‘s avonds geen koffie meer drinken

Muggen :angry: