RAnja
Nee juist niet! Alsof jij werkelijk niet zou weten dat er in een ander land een andere cultuur is. Je bent op je 10e naar hier verhuisd, lijkt me dat je een cultuurshock dan heel bewust meemaakt.
Ah nu zie je comment in de bedoelde toon haha. Ben een beetje traag van begrip vandaag.
eigenlijk alleen door zo te kijken kun je hierop reageren
Mijn man snurkt
Als het verboden is om daar te zijn, politie bellen!
Geef eens een voorbeeld van die jongens/mannen?
Ik erger me kapot aan vrouwen op openbare toiletten. Het duurt altijd zo fucking lang voordat ze klaar zijn. Wat zijn die vrouwen daar allemaal aan het doen?? Wat doen zij dat ik niet doe? Je doet je broek naar beneden, doet je plasje, je veegt af en je doet je broek weer aan en klaaaar! Ik hoor altijd een hoop geschuifel en 3 keer doorspoelen enzo.
Als ik een jasje aan heb doe ik die uit, hang het jasje en mijn tas op. Doe mijn broek uit ga plassen, snuit mijn neus, afvegen, doorspoelen, broek aan, hemdje goed zetten, jas aan, tas om hangen, en dan handen wassen na het plassen.
Ohh ik had vandaag met iemand echt drie keer dat ik iets zei en dat ze ertegenin moest gaan (âis dat zo?â âWeet je het zekerâ âmoet dat niet zo?â). En dan denk ik echt: ben ik nou gewoon niet overtuigend genoeg (ik zei dit in mijn perceptie zonder twijfel) of ben jij gewoon zo koppig??
Ik erger me bij nader inzien toch meer aan Wijdag.
Mensen die de Ikea als een uitje zien en hun kinderen hun gang laten gaan. Er waren vandaag gewoon een dozijn krijsende kinderen en was bijna van plan om mee te krijsen uit frustratie
Avonden zijn het veiligst voor Ikea. Maar liever gewoon online shoppen.
Bruin van der Duim
(Das echt een naam)
Ik moet echt lachen om je profiel naam. Normaal ga ik het liefst naar dit soort winkels op een doordeweekse dag maar ja ik heb een broer die niet kan plannen en ook mee moest
Een collega van me is pas 21, maar ze praat echt alsof ze al 3 levens erop heeft zitten en elke keer heeft ze erover dat ze vroeger dit of dat deed. Hallo kind, je bent net uit de luiers man.
Ik moest een e learning doen van mijn werk âintroductie nieuwe medewerkersâ en het was letterlijk gewoon het jaarverslag dus ik klikte er snel wat doorheen en toen waren de laatste paginaâs vragen van die domme vragen over het organogram en wat de adviesorganen binnen de organisatie zijn?? Ja sorry hoor dream on dat als je medewerkers dat weten.
En nu heb ik die kut test niet gehaald
Mijn vriend viert zijn verjaardag aankomende vrijdag. Grote groep vrienden had al toegezegd te komen, en we hadden er allebei wel zin in. Nu heeft zijn studievereniging ook een event op die avond gezet en een aantal mensen hebben al afgezegd voor mân vriend zân verjaardag?? Ik ben zo boos he. Dit is namelijk al de vierde (!!!) keer dat ze zoiets flikken. Ben zo ongelooflijk teleurgesteld in die mensen ook
Dit is een loze ergernis (want: waar bemoei ik me mee) maar ik vind het dus zo irritant als mensen naar een gebergte gaan met hun handtas, flatjes en een flinke laag make-up. Dat doen ze natuurlijk zodat ze goed op de fotoâs staan die ze elke 5 minuten nemen, waarbij filevorming ontstaat van mensen die er amper langs kunnen.
Ik neem ook fotoâs hoor maar ik kom daar in de eerste plaats wel om te wandelen (in ANWB-achtige outfit, zeg maar nog net niet met Nordic Walking stokken erbij) en te genieten van de natuur.