Als ik mijn spiegeltje uit mijn tas pak om mijn lippenstift bij te werken of om te kijken of ik niks tussen mijn tanden heb, en mensen dan reageren met: ‘Het zit wel goed hoor.’
Dat wil ik juist graag zelf checken voordat ik er 's avonds pas achterkom dat ik de hele dag met spinazie tussen mijn tanden rondloop.
Aan van die ‘kindvriendelijke’ draaidoppen. Doucheputje is verstopt en wilde van dat HG ontstopperspul erin doen, maar kreeg met geen mogelijkheid die dop eraf (braaf gedaan wat op de verpakking stond). Uiteindelijk maar met brute kracht met een schaar een gat in de fles gemaakt
Ik voel met je mee. Heb ook altijd ontzettende moeite met van die kindersluitingen. Zit je dan mooi met je academische opleiding. (Dat zeg ik dan vaak ook hardop tegen mezelf)
Haha ja, mijn handen doen nu echt heel veel pijn ook
Ja, ik ken het. Pas is het me trouwens wel een keer gelukt. Ik was helemaal verbaasd ook. Ik denk ook niet dat ik het kan reproduceren want het was echt een lucky actie in een golf van frustratie. Ben die dingen ook zoo vaak mer messen of scharen te lijf gegaan. Dit doet me echt goed, dacht altijd dat ik de enige was die zo achterlijk was. Dat kan je als belediging opvatten maar doe maar niet!
net als kapsters en nagelstyliste die kraken elkaar ook altijd helemaal af
Ik moet morgen een dagcurve laten prikken en ik mag het niet zelf doen (“de kans bestaat dat je de uitslag manipuleert”).
Dus nu moet ik tussen 07.30-08.00 nuchter naar de prikpost. Ontbijten, 2-3 uur later weer naar de prikpost. Maarrr de prikposten in de buurt zijn maar beperkt open dus moet ik helemaal naar een verre. En de laatste afname moet bij het lab van het ziekenhuis gebeuren. Het is maar dat ik niet hoef te werken, maar m’n hele dag moet ik dus om die afspraken plannen
Heuj vakantie! Om 10.00 uur de eerste appjes alweer binnen van mijn werk. Ben in staat alle collega’s tijdelijk te blokkeren.
Wij hebben geen werktelefoons helaas.
Als iemand zonder mij te waarschuwen iets gaat vreten met veel smek geluiden.
Dan moet ik snel oortjes zoeken en werkt mn telefoon niet mee zitten mn oortjes in de knoop.
Zeg gewoon " Hey ik ga hier even ontiegelijk goor lopen smekken maar doe maar je oortjes eerst in dan wacht ik even "
Kun je niet tijdelijk uit de groepsapp gaan? Dat word bij ons veel gedaan en scheelt een hoop! Of zijn het allemaal prive appjes?
Nee allemaal losse aapjes. Ik doe niet aan groepen op het werk.
Ik heb een kutdag en heb net in het kader van selfcare een groen sapje gekocht. En het is Heel Erg Vies. Ik erger me aan mezelf, waarom kon ik niet gewoon chocolade eten zoals normale mensen? Waarom moest ik uitgerekend nu de healthy fitgirl willen uithangen 🤦
Haha oeps! Nou, het lijkt er soms wel op.
Gewoon 1 keer duidelijk maken dat je vakantie hebt en na je vakantie weer reageert op werkgerelateerde zaken is zeker niet voldoende?
Mensen die uit het niks al hun frustratie op jou afreageren en 2 min later vet blij tegen je doen.
Nee tyf nou ook maar op joee.
Ooooh hier kan ik ook totaal niet mee omgaan. Mensen die me het ene moment afbekken/afsnauwen en het volgende moment heel leuk doen en over koetjes en kalfjes willen praten.
Vaak heb ik dit in werksituaties.
A verpleegkundigen die zich beter voelen.
Bitch wat doe je dan in de ggz?
En damn, ik heb tenminste niet die arrogantie.
De onbeschoftheid van de caissière bij de Kiosk. Ik vroeg om een pakje L&M menthol. Geeft ze eerst het rode normale pakje. Dus ik zo sorry dit is de normale. Oké welke wil je dan de blauwe? Ik zo ja graag. Geeft ze de light versie die op een paar accenten blauw na wit is. Zeg ik o ik heb het over de donkerblauwe. Vervolgens zei ja dat kan ik toch niet raden. Nee je had het gewoon de eerste keer kunnen horen als je de vorige klant netjes gedag had gezegd voordat je mij erbij riep. Staat de andere collega er een beetje schaapachtig lachend bij. Ik was redelijk geïrriteerd maar heb haar maar in de waan gelaten dat de fout bij mij lag. Bleef tenminste een van ons nog beleefd
Ik heb een vriend sinds de middelbare school en we waren vroeger vrij close. De laatste paar jaar merk ik dat hij alleen nog maar wil praten als er iets mis is, en dat ik dan even voor psycholoog moet spelen. Doei hoor