Waar erger jij je aan? #2

Stank in de trein. Het ruikt hier alsof iemand stront aan zijn schoenen heeft :nauseated_face:

Ik zie mn treincrush nooit meer :frowning:

Ik heb een V.OG aangevraagd drie weken geleden, zou hem binnen 4 weken moeten krijgen maar heb nog steeds niks en ook geen bericht gehad. Hoop wel dat hij echt deze week komt, want begin bijna met mijn nieuwe werk en dan moet ik hem hebben. Krijg ook de hele tijd mailtjes van hen over waar het blijft maar ik kan er ook geen invloed op uitoefenen. En had hem niet eerder kunnen aanvragen wegens vakantie

Kun je niet iets van sokken ofzo er bij bestellen?

Collegaā€™s die zich maar al te graag laten bedienen. Zelfs als ik naar de wc ga nog brutaal vragen: ā€œWil je koffie voor me meenemen?ā€ en andersom letterlijk nĆ³Ć³it koffie halen of eens een kopje thee zetten.

Mensen die op facebook niet willen lezen en denken dat elke verkoophoek een weggeefhoek is. Onder elke advertentie staat tegenwoordig ā€˜loot gaag meeā€™ :tired_face:

2 likes

Ooooh dit deed een collega ook bij mij en ik durfte er niets van te zeggen. Toen besloot ik gewoon het niet meer te doen, alsof ik het vergeten was. En die collega die vroeg dan ook gewoon ā€˜ben je het vergeten?ā€™ En toen zei ik gewoon ja en ging door met werken. Was een weekje doorbijten maar nu is ze ermee op gehouden het is wel een beetje ongemakkelijk, maar liever dat dan ook nog als loopjongen voor haar werken.

11 likes

Aan mijn vermoeidheid, hierdoor kan ik me niet goed concentreren. Terwijl ik nu even in een lastig probleem zit qua werk, ik zou dat zo graag even goed willen uitzoeken en recht trekken.

O man, herkenbare dingen. En je wƩƩt dat als je het gedaan hebt, je je 1000 keer beter gaat voelen. :rofl:

Je moet eens kijken hoe het zit met terugsturen :wink: . Soms kan je gratis terugsturen dus dan bestel je zodat je over het minimum bedrag zit, en dan stuur je het artikel dat je toch niet wou terug, gratis. Op de site van Nike werkt het alleszins

1 like

Aan een vrouw op het station. Staat daar voor de trein met een kind aan haar arm en een sigaret in de andere hand. Blaast zij vervolgens de rook in het gezicht van het kind. Ze stond ook nog eens op een plek waar je niet mag roken. :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Nederlandse mensen die het in een Nederlandse zin ineens over ā€˜Londonā€™ gaan hebben. Doe ff normal

8 likes

Dat ik mā€™n oortjes ben vergeten en dat er nu skreeuwende wijven zitten in mā€™n trein. Echt, ik hoef niet te weten dat je je kind later een Engelse naam gaat geven, en Chanel is echt leuk!!! En nu hoor ik ook nog dat ze overstappen op dezelfde trein als ik. Govvedom :rage:

1 like

Ik zeg altijd: ā€œIk ga deze zomer op vakantie naar Ī‘ĪøĪ®Ī½Ī±! :grinning:ā€

15 likes

Dat ik nu om een of andere reden niet meer kan zien hoe lang geleden mensen nog online waren op messenger :tired_face: Nu ben ik al een half uur elke 2 minuten aan het kijken of iemand nu wel online is zodat ik eens antwoord krijg op mn gvd vraag

Mensen doen stom. Ik snap dat je als ict-er niet helemaal thuis bent in de schuldhulpverleningswereld, maar alles wat ik zeg in twijfel trekken, zal die kennis niet vergroten. Als dit de enige interesse is die je hebt in mijn werk en nieuwe baan, doe dan maar niet.

1 like

Omg de onderhuidse puist op mijn kin begint echt een eigen leven te leidenā€¦ er zat een wit puntje op dus ik knijpen, maar het was erg onbevredigend. En nu lijkt ie alleen maar dikker en ik wil gewoon dat ie weggaat :ā€™(

Mā€™n huid is sowieso slecht de laatste dagen, voel me zo lelijkkkk.

1 like

Als mensen alleen een afbeelding sturen via whatsapp. Dan krijg je dus als melding ā€œpietje: Afbeeldingā€
Ik wil graag van te voren weten wat ik te zien kom als ik die chat binnenga mensen. Straks moet ik een heel gesprek erover gaan houden dus dan had ik liever even gewacht met openen

6 likes

Wooo ik had dit toen ik nog maar net Snapchat had. Ik was aan het lunchen met vrienden toen mijn broer een snap stuurde van zijn verbrijzelde vingers na een ongeluk. Djeeezz vanaf toen opende ik nooit meer berichten en/of fotoā€™s tijdens het eten

Maar je hoeft na de chat geopend te hebben toch nog niet meteen te reageren als je daar geen zin in hebt?