Ik erger me aan mezelf omdat ik heel erg last van fomo heb op het moment en ik daarom waarschijnlijk straks nog de stad in ga om die angst tegen te gaan, terwijl ik vet veel voor mijn studie moet doen en het dus gewoon niet handig is.
Huh waarom zou je boos zijn als je mensen daarin tagt?
Aah, fijn! Gefeliciteerd. 
Omdat ze elke reactie ongeacht inhoud zien als een aanval vermoed ik
Ach, zo rot om te lezen. Je zit op die manier totaal niet op je gemak in je eigen huis. Dat zij dat zo schaamteloos doen joh
Hopelijk verhuizen ze snel
Blaasontsteking 

Ik ken een Ria die zoiets zou kunnen zeggen hahaha mooi gekozen
Ja schijnt echt een dingetje te zijn. Zag gisteren ook een item op tv dat mensen steeds in tulpenvelden gaan liggen/staan en dat er nu ambassadeurs komen om uit te leggen dat dat niet mag
Jaa ik wilde dit net typen. Zo sneu, die man is nu de hele dag mensen aan het verjagen omdat ze zijn bloemen kapot trappen 
Huh dat is misschien nog wel meer aso omdat mensen daar hun geld mee verdienen. Waarom zijn mensen zo?!
Dat ik al sinds zaterdag de hele dag door aan het niezen ben 
Ik zou heel graag zo’n ambassadeur zijn, de hele dag KSSSSSSSTTTTT roepen tegen al dat domme volk (biecht?)
Helaas kost het boeren te veel geld. Anders een dik hek omheen bouwen. Is ook meteen het uitzicht verpest.
Oh wat erg. 
Zouden er mensen hebben geroepen dat dat beest terug naar zee moest?
En zouden er mensen berispt zijn? Wtf die verdienen echt pijn allemaal.
Ik kijk The Fall, maar ik erger me continu aan de hoofdpersoon door hoe ze praat. Het zit heel irritant tussen praten en fluisteren in en elke zin eindigt in een soort krakend gefluister. Ik weet niet of het echt zo is of dat het alleen maar zo lijkt omdat ik nergens anders meer op kan letten, maar ik heb het idee dat het gekraak (vocal fry) ook erger is geworden in seizoen 3.
Ik heb telkens de neiging om te gaan kuchen, maarja, dat helpt natuurlijk niet echt.
Volgens mij doet ze het expres, want ze speelt hier een heel bedachtzame vrouw die haar woorden zorgvuldig kiest en ze spreekt ook behoorlijk laag en langzaam. En ik weet dat die actrice (Gillian Anderson) ook normaal kan praten.
Echt irritant dat ik zo’n kleine ergernis heel groot maak in mijn hoofd en dat ik daarmee eigenlijk die serie voor mezelf aan het verpesten ben.
PRAAT GEWOON NORMAAL

Waar ik mij aan erger? Instanties (bijv. een Verloskundig Centrum die echo’s afneemt) die gewoon alleen van maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 11.30 uur telefonisch beschikbaar zijn en geen spoedlijn hebben. Dat is toch ZO niet van deze tijd meer???
Verloskundige praktijken wel, maar dit is ene los centrum die alleen (medische) echo’s afneemt. Ze hebben onderling een intern nummer van elkaar die ze kunnen bellen maar daar kregen ze dat centrum ook niet op te pakken… En in mijn geval is het spoed: combinatietest afgenomen, moet bloed af laten nemen en in een speciale envelop naar het lab in Rotterdam sturen. Maar die speciale envelop is niet volledig gevuld (mist een extra buisje, sticker met mijn gegevens en een begeleidend schrijven). Zo’n bloedafname kan gedaan worden tot en met een termijn van 13 + 4 dagen… drie keer raden wie er 13 + 3 dagen is… En dan te bedenken dat zo’n kl*te test € 175,-- kost en je een half pakketje mee krijgt grrrrrr
Haha ik had gisterenavond precies hetzelfde, ben ook bezig met seizoen drie en ineens valt het een stuk meer op.
Ik vind het zo irritant dat ik soms zo geërgerd ben als mensen in mijn directe omgeving een onverantwoorde keuze maken in hun leven, dat verder niks met mij te maken heeft. Ik probeer mezelf echt te zeggen “niet mijn leven, niet mijn probleem”, maar toch zit ik er dan mee.