Waar erger jij je aan? #3

Nummer 3 alweer!

1 like

Sorry voor je ergernis, komt eraan!

4 likes

Ik erger me er aan dat ik van tevoren mega veel plannen had voor deze 2 vrije weken maar dat ik het zo zie gebeuren dat er 2 weken alleen maar op de bank wordt gehangen.

Ik opper allemaal dingen om te gaan doen maar m’n vriend wil dat 's morgens pas bedenken en ik weet dat er dan niets ingepland gaat gebeuren want dan beginnen we een keer tegen 12 uur met iets bedenken en o ja we moeten ook nog oppas vinden, nou ja dat gaat nu toch niet meer lukken dus we blijven wel thuis

3 likes

In september was mijn wagen betrokken bij een ongeval (iemand is ertegen gereden) en de schade wordt geraamd op € 800. Ik schrok zelf ook van de prijs maar toonde me dan ook bereid de prijs te laten zakken om het in der minne te regelen.

Zegt die blaaskaak dat ie € 150 wil geven.

Ja dan doen we het wel langs de verzekering hoor, ookal krijg ik NIKS dan heb ik minstens het plezier te weten dat zijn bonus malus omhoog gaat.

38 likes

Mijn spotify shufflet echt voor geen meter. Er staat voor 16 uur aan muziek in de lijst, waarom zit ik dan steeds naar dezelfde 10 nummers te luisteren :triumph:

10 likes

Mensen die een conversatie compleet overnemen en dan niet door lijken te hebben dat de rest gewoon stopt met praten.

7 likes

Mijn broertje ( ook 1000% procent Nederlands) zegt dit vaak als hij met vrienden aan het praten is, en ik moet er altijd fysiek van cringen.

7 likes

Dat doet ie gelukkig (nog) niet! Maar ja dat is helemaal afschuwelijk.

1 like

Iemand ook geabonneerd op de nieuwsbrief van srprs.me? Echt, sinds een paar weken sturen ze gewoon om de dag een spam mail?! Alsof het ‘nieuwe’ van srprs.me eraf is en niemand ze meer interessant vind en ze dringend nieuwe klanten proberen te werven. Ik ga me nu afmelden.

6 likes

Een collega van me is erg aardig en ik vind dr heel leuk enzo maar ik zou haar nog leuker vinden als ze zou stoppen met altijd te willen helpen met bijvoorbeeld vertalingen terwijl dat mijn werk is. Vooral als het dan nog fout is ook.

3 likes

jup! ik had dit ook en vanochtend afgemeld.
Vind nieuwsbrieven leuk hoor, maar te vaak dan denk ik DOEI!

1 like

Tong met witte aanslag brrrr

5 likes

Al die ‘talenten’jachten op tv.

8 likes

Ik wilde mijn aboutyou bestelling laten bezorgen bij het postkantoor. Normaal kun je dat gewoon wjjzigen in de post app maar bij deze zending kan dat niet? Nu moet ik morgen en de hele dag thuis blijven en een smoes verzinnen want weeeer een pakket is not approved haha. Afgelopen tijd veel te veel pakketjes gehad :no_mouth:

Mensen die zeggen dat hun leven met 360 graden gedraaid is :woman_facepalming:t3:

41 likes

Dat je iets besteld (loavies) en dan achteraf een mailtje krijgt dat het door drukte later bezorgd kan worden. Terwijl ik het besteld heb om maandag aan te trekken.

1 like

Ik zou de mijne ook morgen krijgen, maar volgens de app zit ie nog in het sorteerproces. Nu ben ik dus de hele tijd aan het checken of ie morgen wel komt :sob:

1 like

Ik heb maandag een bestelling geplaatst die gister bezorgd zou worden.
Volgens DHL is het bezorgd, maar ik heb helemaal niets, niet eens briefje in de bus.
Had het ook morgen nodig :sob:

Ja mijne ook. Meestal schiet ie dan 's nachts in 1x door naar “is verwerkt”. Maar ik had net een berichtje naar de post gestuurd met de vraag waarom ik niks kan wijzigen (komt schijnbaar omdat het nog niet gesorteerd is) en ze zeiden dat het ofwel vannacht nog gedaan wordt of pas in het nieuwe jaar. Dusja laten we duimen dat onze pakketjes vannacht nog gesorteerd worden. Al is het sowieso wel eerder dan ze bij ze webshop zelf hadden aangegeven.

Ik heb laatst op tv weggezapt naar de radiozender zonder beeld omdat het zo ernstig was haha. Hoorde vandaag ook dat er een wachtrij was van 8.5 uur om daar binnen te komen?? Zodat je naar de camera kan zwaaien???

3 likes