Dat we een weekend weg waren met familie en het enige wat ik heb gehoord is of gezeik over mijn man of gezeik over de opvoeding van onze dochter. Echt, laat me met rust. Ik vind jullie partners ook raar en jullie opvoeding ook ruk. Flikker op.
Zo herkenbaar. En dan geïrriteerd raken als ik vraag of articuleren lastig is😐
Aan mijn jeukende droge benen. En dat ik in plaats van even naar boven te lopen om er bodylotion op te smeren nu mijn hele benen heb opengekrabd.
Secondenlijm op mijn vingers
Touch ID doet het gelijk niet meer en het voelt zo vies ruw aan. Oh god, ga ik mijn lenzen straks er wel uit kunnen halen?
Aan de enorme ontstekingen in mijn liezen. Gelukkig krijg ik wel weer een antibioticakuur en ga ik weer met hibiscrub douchen dus dan hoop ik dat dit de laatste keer weer is voor een hele lange tijd. Het is zo pijnlijk. En het is ook gewoon mijn eigen schuld want het is weggebleven toen door hibiscrub maar dat was na een jaar op en heb toen nooit opnieuw gekocht.
Dankjewel! Ik vind dit echt een heel lief berichtje. Heb het ook gescreenshot zodat ik er nog een keer naar kan kijken want je hebt helemaal gelijk.
Dat ik zoveel darmkrampen heb van Activia. (Ik denk dat het door Acitvia komt)
Ik heb een parkeerboete gehad terwijl er deze maand sowieso al een hele hoop rekeningen betaald moeten worden Ik hoopte lekker te kunnen shoppen maar niet dus
Secondelijm is life. Heb losgeraakte strijkkralen vastgelijmd, want te lui om het strijkijzer te pakken
Ik heb de laatste dagen zeer gevoelige tepels. Kan nog best pijn doen.
Hoef nog niet ongesteld te worden ofzo
Is het gelukt met je lenzen? Ik had dit vorige week. Na een aantal keer schrobben met afwasmiddel, zeep etc ging het moeizaam van mijn vingers, zoooo vervelend! en ik heb dagen erna hele droge vingers gehad. Note aan mezelf:altijd handschoenen aan als je secondelijm gebruikt.
Hahaha ik vind dit juist leuk, ik was voor Mickey of het kasteel gegaan.
Wat toevallig, ik luisterde vandaag een nummer die ik uit die serie ken en moest er ook aan denken. En nu zie ik ineens jouw post! Ik vind haar kleding in de serie sowieso echt heerlijk. Jammer dat er nooit een seizoen 2 gekomen is.
De robot van de klantenservice zei dat maat xl van een broek me zou passen, maar hij past niet. En hij gaat maar tot xl. Het was een mooie broek
Dat de ub TWEE MAANDEN voordat je pas afloopt een herinnering stuurt en ook gewoon zegt: dit is de enige herinnering, er volgt geen verdere berichtgeving. Geen wonder dat ik tegen de tijd dat mn pas afliep die hele mail allang vergeten was toch En nu wil ik hem gebruiken maar nee hij is al bijna drie maanden geleden verlopen.
De verbouwingswerkzaamheden bij mij aan de overkant. Ik hoor nu al vanaf half 7 vanmorgen een bouwkraan en om de 5 seconden piept dat ding vreselijk irritant. Ik word echt helemaal gek door de irritante piep.
Net saucijzenbroodjes bij de coop gehaald, wat een vieze slappe dingen.
Cool! Ben benieuwd.
Ik wil twee dingen voor mijn konijn bestellen van beide €7,99. Ga ik naar het winkelmandje, moet ik een minimaal bestelbedrag van €19,00 hebben Ik nog wat lekkers voor de kat erbij gedaan, kom ik natuurlijk €0,03 te kort
Er komen ook nog verzendkosten bovenop, maar die tellen natuurlijk niet mee.
Mensen die zichzelf aanleren om “schattig” te niezen. Dus als die persoon niest er een heel lief schattig hoog geluidje uitkomt.