Waar erger jij je aan? #3

En dat de terugknop het dan niet doet, dus dat je ook handmatig terug moet scrollen :sleepy:

Aan al die foto’s op instagram bij een tulpenveld

Dat iedereen het maar ‘drukdrukdruk’ heeft. Vaak heb je daar zelf ook een groot aandeel in.

Bij een tulpenveld is opzicht niet erg? Zolang je van de velden af blijft etc. Maar wel al die even-lekker-tussen-tulpen-liggen-selfies. :sob::sob:

Ja dit roep ik al jaren. Als je zelf bij allerlei verenigingen gaat, van alles afspreekt, overal ja op zegt dan houd je geen tijd meer over maar daar ben je altijd nog zelf bij. Een vriendin van vroeger klaagde daar altijd over. Ze studeert(de) geneeskunde, zat bij een studentenvereniging, zat bij een teamsport, bijbaantje, vrijwilligerswerk. Ze zat er wekelijks over te klagen en altijd dat ze bijna een burnout had. Ja misschien moet je dan ff een stapje terug doen of hou op met continu klagen tegen iedereen. :open_mouth:

Maar Manon Tilstra heeft als quote onder haar foto: 'Flowers grow back, even after they’re stepped on." :thinking:

Ik had zin in een tompouce, dus ik had die gekocht bij de Coop maar het is echt niet lekker :unamused: Ik had daar ook laatst al ander gebak gekocht dat niet lekker was. Niet meer doen dus

Die tulpenroute is er toch om er LANGS te rijden, fietsen en wandelen en niet er OP? :joy:

Edit;

Oh shijnbaar zijn er dus wel velden waar je er op mag lopen.

Aan dat ik m’n eten uit de oven wilde halen, maar er toen achter kwam dat ik de oven wel had aangezet maar m’n eten er niet in :expressionless: Hongerrrr.

Hahaha ik heb laatst ook geprobeerd een lasagna te bakken onder een ovenlampje. Mijn hart was gebroken toen ik na 40 minuten keek :cry:

Het druk hebben is een soort statussymbool geworden :frowning:

Heb voor een vriendin letterlijk 1500 voorgeschoten toen we op reis waren 1,5 maand terug en app steeds of ze de tikkie wilt overmaken, maar heeft ze nog niet gedaan. Vind zo kut om er steeds over te appen, maar merk wel dat ik t geld goed kan gebruiken want ben nu aan t verbouwen en aaaaaahrg seriously erger me echt. I mean, het is best wel veel geld… :frowning:

Echt schandalig dat ze zo’n groot bedrag niet meteen overboekt

Wat zegt ze als je er naar vraagt?

Wow, dat kan echt niet :o_o: had ze het niet op reis? Misschien nu dan ook wel niet

Gadverdamme man. Een hippie in de trein die het niet nodig vindt om schoenen te dragen en nu zijn vuile poten op een stoel heeft liggen.

En als je naar je profiel gaat, Voorkeuren > Interface en dan de vierde optie in dat rijtje geloof ik aanvinkt? Dat is iets van “don’t jump to my reply”. Misschien lost dat je probleem op.

die heb ik al aanstaan, maar lost het probleem helaas niet op :frowning_face:. maar het is meer dat als ik op de reactie in de rechter bovenhoek klik ik op een laptop dit zie:

maar op een telefoon gaat hij dan terug naar de reactie, met als gevolg dat de terug knop naast de berichten vaak niet werkt en je terug moet scrollen naar het laatst gelezen bericht

Daar hoef jij je niet bezwaard over te voelen! 1500 euro is veel geld en ze mag al blij zijn dat je het voor hebt geschoten. Apart hoor.

Flexmerrie eerder. Ook voor ons :sob: