Waar erger jij je aan? #3

Ik vind een zeepkistenrace met de Koningsspelen niet het moment om je kind reclame te laten maken voor je kaaswinkel? Dat is een vorm van opportunisme waar ik niet zo goed tegen kan.

Oh ja, mee eens! Snapte het indoctrineren alleen niet maar zeker misplaatst ja.

Ik heb een nieuwe huisgenoot en ik zie m bijna niet, helemaal prima. Alleen hij heeft zijn servies etc op het aanrecht in de keuken gezet. Het halve aanrecht staat vol. Wat is daar het praktisch nut van??

Ik heb kastjes leeggemaakt zodat hij zijn spullen daarin kwijt kan, maar dat doe ie dus niet? Het staat al dagen op het aanrecht dus ik snap echt niet wat de bedoeling is. Ik wilde het gister maar in kastjes gaan zetten, maar toen dacht ik ook, waarom zou ik dat doen? Volgens mij is ie inmiddels wakker dus ga zo maar ff vragen of ie het op wil bergen.

En hij laat de wc bril omhoog staan. Verder heb ik geen last van m gelukkig :thumbsup:

Dat die website van de Jumbo takke-traag is, en ik moet mijn WEEKMENU maken en boodschappen bestellen en pas als dat gedaan is kan m’n zondag beginnen, zo voelt het elke keer, haha ik heb er zo’n hekel aan (maar wel fijn dat m’n ondertitel er naar verwijst).

Ik schreef hier laatst al iemand die me vroeg in de ochtend belde om niks. Gisteravond lag ik te slapen en ging m’n telefoon. Het was al bijna middernacht en ik heb niet opgenomen, want ik realiseerde me het ook niet helemaal ofzo. Vanochtend dacht ik: oh jeetje er zou toch niet iets zijn? Ik had verder ook geen voicemail ofzo maar ik dacht toch: waarom zou iemand mij zo laat nog gaan bellen? Ik heb het nagevraagd en het was een grap??? Serieus hoe oud ben je. Laat me gewoon slapen. Je weet toch hoe druk ik het heb en dat ik het niet volhoud als ik niet slaap. Waarom in godsnaam ga je me wakker bellen midden in de nacht :roll_eyes:

Maar dat is niet indoctrineren toch? Het is niet dat jou een overtuiging wordt ingewreven. Nu zie ik voor me dat je helemaal bedolven bent onder de ‘kom bij onze kaasbeweging’-kreten.

Nee, naar mijn weten heeft niks te maken met indoctrineren.

https://www.encyclo.nl/begrip/indoctrineren

Waar kan ik mij inschrijven? :cheese: :drooling_face:

@Banananana weet waar!

@ellegirltalk @Prikkelbaar Hahah, ik schreef slechts mn frustraties van me af, let it go.

Nope want ik heb de flyer terug gegeven. Ik laat me niet indoctrineren.

Ik snap je frustratie en ik zou er ook niet zo op zitten wachten, maar dit is toch niet wat indoctrinatie betekent. Het is gewoon misplaatste reclame, maar ze proberen je niet te overtuigen van hun kaassekte ofzo.

jongens het is toch een stijlfiguur… dat ze het expres wat harder neerzet dan het is voor effect

WIJ :clap: WILLEN :clap: ANTWOORDEN :clap:

Ik snap gewoon niet waarom je niet gehersenspoelt wilt worden door een kaaswinkel.

JEMIG

Ik zou me zo aansluiten bij de kaassekte.

Kies Kaas.

Misschien kan dit gemeld worden bij Thierry zijn meldpunt voor kaasindoctrinatie in het onderwijs.

President Piemelbrie :nauseated_face: