Ik ben 23. Tuurlijk, mijn ouders bepalen de regels, maar voor de rest hebben ze eigenlijk niet echt last van me. Ik werk nu fulltime en ben bezig met rijlessen. De voornaamste reden dat ik nog thuis woon is dat een woning vinden gewoon lastig is nu.
Vind het vooral niet fijn dat mijn moeder mij een schuldgevoel probeert aan te praten, terwijl ik dus nooit vrienden over de deur heb, en dit al ruim van te voren heb aangegeven. Is alleen maar gastvrij toch, om iemand een slaapplek te bieden?
Mijn vader was toen ze het opbracht net met de hond, maar die vond het ook maar heel vreemd toen hij weer thuis was.
@Evi-lena Zo vier ik mijn verjaardag altijd, en nooit heb ik haar hier over gehoord, en nu is het ineens een probleem? Ze zegt zelf dat ik geen andere slaapplek hoef te gaan regelen, maar ik vraag dit soort dingen altijd ruim van te voren aan mijn ouders, om dit soort zaken te voorkomen. Als iets voor het weekend geen probleem is, en na het weekend ineens wel, vind ik dat persoonlijk wel een beetje vreemd.