Waar erger jij je aan? #3

Helemaal top, wil net weg gaan :tired_face:

KORTER!

(sorry moest hem even maken haha, maar ik voel je pijn)

16 likes

Hahahaha ik huil en ik lach tegelijk​:joy::sob:

1 like

Lijm in plaats van wenkbrauwgel. Die mega hoge, kunstmatig-hoekige wenkbrauwen van veel instagrammeisjes, liefst natuurlijk 2 à 5 tinten donkerder dan hun nonchalante, gebleekte beach waves.

Leave eyebrows alone!!!

5 likes

Balen maar wel een mooie kleur zeg!

1 like

Aan dit soort foto’s in webshops:

Waarom moet die fucking sjaal voor dat jurkje? Zo zie ik toch niet hoe hij valt?

8 likes

Ja ik weet het, maar een eierkoker is zo makkelijk! Heb volgens mij nog nooit in een pan gekookt, snap wel dat het niet moeilijk is hoor haha!

Ik denk dan altijd: moet wel lelijk zijn en dat willen ze op deze manier camoufleren. Ook als ze van die super rare poses aannemen.

2 likes

Ja dat zal ook wel… hoef het jurkje al niet meer haha.

Dat ik net op Facebook plots voorbij een foto van de vers verwijderde galstenen van een kennis scroll :nauseated_face: Hoezo denk je dat het ok is om daar een foto van te posten, ik ga bijna over mijn nek

8 likes

Vergaderingen via Skype. In het Frans. Via de microfoon van je laptop :mad:
Een uur verder kan ik mij alleen afvragen waarom ik hier ben.

2 likes

“Aucune idée” klinkt net ietsje verfijnder.

2 likes

Mijn zusje is zo, maar ik snap het wel. Thuis is het altijd kei gezellig maar een keerzijde is dat je altijd op elkaars lip zit. Ik denk altijd nog beter dan ergens eenzaam op kamers of in een klein huurhuisje weg te gaan zitten pieteren, en de was, koken en alles zelf te moeten doen :stuck_out_tongue:

1 like

is er geen inloopspreekuur?

Heb je een linkje? Ik heb dezelfde ergernis!

Dit doe ik altijd in de IKEA met hun nieuwe boxen hehehe

4 likes

Een van mijn huisgenoten pakt de hele tijd eten van mij en maakt het soms ook op, vet irritant. En uiteindelijk koopt ie het wel ‘terug’ later op de dag maar laatst wilde ik ontbijten en was alles op :unamused: koop gewoon je eigen eten

1 like

Ohneeee hier moet je echt meteen korte metten mee maken. Koop je eigen eten, basta.

1 like

Aan mijn zusje die dan weg gaat maar vervolgens nog 5 tot 10 minuten met haar jas en schoenen aan gaat ijsberen totdat ze weggaat. En dan staat mijn moeder erbij want die zwaait haar altijd uit. Ze hebben dan van die irritante ongemakkelijke gesprekken zoals over ondiepe zakken in haar jas of haar tas die zo zwaar is.

Ga gewoon weg. Oja en dan gaat ze en dan staat mijn moeder in de deur opening en dan gaan ze nog praten. Wordt het lekker koud binnen terwijl ik nog zit te ontbijten.

Dan is ze eindelijk weg en dan komt mijn moeder terug naar binnen: ‘zo het is wel koud hoor.’

Waarop ik niks zeg maar alleen maar denk: ‘het is februari en 7 uur ‘s ochtends!!! Wat wil je? 20 graden?’

2 likes

Mijn buurman rochelt élke ochtend zodra hij de deur uitloopt om 7h s’ ochtends. Echt oorverdovend en heel goor.

1 like