Waar erger jij je aan? #3

Vooral dat er maar 1x gang staat. Doe het dan goed bijenkorf!

Doen ze het ook nog fout inderdaad!:woman_facepalming:t2:

1 like

Ze zijn zowel bij mij op kantoor als in het gebouw naast ons aan het verbouwen, en ik kan heel slecht tegen het geluid van boren, al sinds ik klein ben (behalve als ik zelf boor, dan is het op de een of andere manier ok), dus ik zit de hele dag extreem gespannen te zijn en met mijn nekharen overeind. En dan moet ik ook nog eens met klanten telefoneren terwijl er zo’n teringherrie om me heen is
 Zal zo blij zijn als het klaar is.

1 like

Ik heb afgelopen nacht bij mijn ouders geslapen en ik krijg zo’n zere onderrug van die matras. Man, maarja het is ook debiel om een nieuwe matras aan te schaffen voor de keer dat ik er slaap. Maar heb de hele dag last gehad, wil steeds m’n rug bol maken.

“Scroll vluchtig door deze extreem lange video”

4 likes

“We weten wel dat u kan lezen, maar toch lezen wij elke regel tekst in dit filmpje op tenenkrommend trage snelheid aan u voor.”

16 likes

Ik haat de reclametrend dat er allemaal inkijkjes van huishoudens snel achter elkaar gemonteerd zijn. Bonuspunten als het ook nog als thema heeft lekker Hollands :roll_eyes:

1 like

Ik had laatst ook zoiets op mijn werk maar blijkbaar konden ze dus zien dat ik had doorgespoeld, kreeg ik een mailtje “Spaarlamp kijk aub de hele video en skip niks”. Ok oeps.

32 likes

En dat het dan ook iemand is met een ongelofelijke rotstem. Ik heb nog steeds pijn aan Mn oren.

1 like

Dank je wel voor je berichtje.

Ik vind zelf, of je iemand nu wel of niet mag, en iets wel of niet volledig begrijpt, dat er op kantoor bepaalde normen zijn waarnaar je je soms moet gedragen mja, ik moet inderdaad niet verwachten wat ik van mezelf verwacht dat zij dat ook doet.

Aiii haha. En wat nasty ook. Soms vraag ik me ook wel af, wie krijgen eind vd maand allemaal een uitdraai van mijn activiteit (websites, actieve uren etc)

Mijn buurman doet altijd zo denigrerend tegen de buurvrouw :frowning_face: ook tegen mij, maar ik spreek hem 3x per jaar dus dat zal wel, maar ik vind het zo naar om te horen. Ze zijn heel oud dus het past vast heel goed bij hoe ze zijn opgegroeid maar ik kan me niet voorstellen dat zij dit fijn vindt.

Ik heb een koffiebeker van chilly’s besteld, wat 50% korting. Inhoud is 340ml en een medium koffie bij starbucks is 355ml :rage:

Mijn familie. Ik ben een week met ze weggeweest en nog zoekt mijn moeder dagelijks voor onzin contact. Laat me!

dat ik ziek ben en mijn collega’s mij steeds bellen. laat.me.met.rust.

Dat het woord maanden niet meer wordt uitgeschreven. Zie het steeds vaker, vooral hier. Waarom zeg je dat x 6 maand is of 3 maand duurt?? Het is toch maanden? :expressionless:

11 likes

Knippennnnn!

Dat is dialect volgens mij.

Ik zie het eigenlijk niet zoveel op het forum?

1 like

Ik hoor dit al zolang ik me kan herinneren, ben me er niet bewust van of ik het zelf zo zeg maar ik zeg wel “dat duurt zestien jaar” ipv jaren

1 like

Ik wacht al 10 minuten in de auto op m’n vriend. Hij zou nog 1 mail sturen :triumph:. Ik kan hier zoooo slecht tegen en we hebben nog haast ook