Waar erger jij je aan #4

Is dat wee opwekkend :smirk:? Ik refereerde ook nog naar die scene in friends waar Rachel ook “op klappen staat” en seks gaat hebben met Ross, hhahaha

4 likes

Hahhaa ja morgen is haar officiele datum. Stiekem kan ik ook gewoon echt niet wachten op hoe de baby heet en hoe ze eruit ziet en te zien hoe hij gaat worden haha.

De werkzaamheden onder mijn raam.

Ik beantwoorde op Twitter nietsvermoedend een vraag over panty’s. Kom ik er na een tijdje achter dat het iemand met een fetisj voor benen, voeten en panty’s is. Ik had niets door, joh.

6 likes

Volgens de instagram app heb ik meldingen bij alle icoontjes, maar dat is dus niet zo. Heb alle meldingen al aangeklikt en toen verwijderd, heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar de rode puntjes gaan gewoon NIET weg

Ik had werkelijk geen idee dat die beesten echt luid geluid maakte. Dit kan in het waar je laat achter kwam topic haha. Wel rot voor je!

Ja sorry maar ik vind dit dus echt heel grappig en ik heb schaamteloos staan lachen toen ik dit fenomeen voor het eerst zag :redface:

1 like

Hele avond gewacht om iemand te mailen zodat mijn mailtje morgenvroeg misschien het eerste is wat ze zou beantwoorden.

Krijg ik een automatisch mailtje terug dat ze pas vrijdag weer op kantoor is :upside_down_face:

1 like

Ik geloof dat het lot een klein beetje heeft geholpen want door een domme actie van mezelf ben ik vandaag onverwacht vrij, dus dat is een kleine troost, haha. Ik hoop voor haar zelf dat ze snel bevalt want volgens mij heeft ze nu een hoop ongemakken!

1 like

Het weer.

Het regent heel hard en ik moet twintig minuten naar mijn werk fietsen. Dus nu heb ik een regenbroek en een winterjas aangetrokken (die jas houdt de regen het beste tegen). Maar het is ook best wel warm buiten, waardoor ik waarschijnlijk helemaal bezweet op mijn werk aankom :pensive:

1 like

Mensen die in groepspaps op WhatsApp nooit op anderen reageren, maar alleen hun eigen probleem spuien. Die mensen negeer ik tegenwoordig 99% van de tijd.

Aan mijn pakketbezorger erger ik me nu ook. Hij komt structureel buiten het tijdvak en vaak ook na 22:00 uur. Pas stond ie om 23 (!) uur aan de deur en gisteren was het ook 22:30.

5 likes

Denk dat je echt wel een klacht kan indienen daarvoor. Want om 2300 nog aanbellen voor een pakket lijkt mij niet normaal.

1 like

Ja, kan ook wel. Maar dan vertellen ze de pakketbezorger dat ik een klacht heb ingediend, dus dat vind ik ook niet echt fijn. :grimacing: Ik hoop dat de vorige weer gewoon terug komt (die moest weg), die is meer dan goed.

Ik heb dus LETTERLIJK 6 verschillende paren torische maandlenzen geprobeerd via een hele dure goede opticien, echt het duurste van het duurste, neusje van de zalm, goedkopere, hybride, whatever. Maar ze zitten allemaal zĂł ruk. Krijg dan extreem droge ogen waardoor ik of niets zie, of ze hartstikke zeer doen, ik het gevoel heb alsof ik door een aquarium kijk. Terwijl met testen ik niet per se hele droge ogen heb.

Nu maar daglezen proberen. Kijken of dat comfortabeler is. :unamused:

1 like

Moet nu al voor de derde keer in een maand m’n ogen laten meten omdat m’n uitslagen zo inconsistent zijn :frowning:

Ik erger me echt vaak aan het feit dat ik nog thuis woon. Ik kan vaak niet lekker op de bank zitten zonder dat er iemand is die tegen me aankletst of een stom televisieprogramma aanzet. Moet dan al meteen op m’n kamer en op m’n bed gaan zitten en dat vind ik ook niet chill. Ben blij als ik afgestudeerd ben :sweat:

2 likes

Hier ook zo.

Uit frustratie een half jaar geleden simpele daglenzen van HA gekocht om af en toe naast mn bril te dragen. Iets hogere sterkte zodat het mijn cylinder zou opheffen ( geen idee of dit zo werkt).
Maar ik kan alles goed zien, en geen last van droge ogen meer. Draag ze bijna dagelijks.

1 like

Wow, dus die daglenzen zouden nog best wel eens de oplossing kunnen zijn?

Zou ik wel even met je verhuurder checken inderdaad, als je helemaal niks weet van een lekkage.

2 likes

Oooo, man, het zou wat zijn als dat wél werkt! :open_mouth: Wel teringduur

Van de Action ook echt hoe chill
 :’) Dat wordt 'm niet, flinke cilinder, maar toch!

1 like