Waar erger jij je aan #4

Het verlies van Ajax.

2 likes

Maar zijn jouw moves beter dan die van Mary J.?

image

7 likes

Dit is Theresa May on steroids.

2 likes

Payback voor de tyfus in mijn oogbal.

2 likes

not hatin’ simply statin’

2 likes

Dat ik bij het aannemen van deze baan niet meer heb onderhandeld over m’n salaris. M’n collega’s verdienen veel meer maar ik werk 't hardst van allemaal.

3 likes

Dat mn lesbische vriendin die gaat trouwen een afmelding voor haar bruiloft kreeg van een collega waar ze heel goed mee omgaat. Met als reden haar geloof en dat ze daardoor trouwen van twee vrouwen niet kon goedkeuren :expressionless:

1 like

image

9 likes

Erna idd :slight_smile:

erna, Erna klinkt als een vrouwennaam haha

1 like

Blijf maar trek hebben.

1 like

heel persoonlijk deze. dat ik mijn eetstoornis zo graag wil loslaten maar dat het me niet lukt en dat ik toch steeds niet durf.

3 likes

Ik heb dit echt heel vaak en bij mij komt het omdat ik naar de wc moet. Vaak voel ik niet dat ik moet maar als ik toch ga en dan weer naar bed ga val ik binnen 2 seconden in slaap. Misschien dat het bij jou ook zo is? Sowieso deel ik deze ergernis echt heel erg. Ik wil gewoon doorslapen :tired_face::tired_face:

2 likes

Wat frusterend, ik hoop dat het snel beter wordt :’)

1 like

Zo herkenbaar. Ik ben door mijn therapeute nu net 4 weken thuis gezet maar het is zo lastig om die laatste stappen te zetten, die laatste sprongen in het diepe zijn zo beangstigend en toch moet ik het zelf doen. Niemand kan me genoeg overtuigen dat er niet iets vreselijk zal gebeuren. Zo vermoeiend. Daardoor slaap ik ook slecht en heb ik gewoon niet altijd de energie om er tegen in te gaan.
Veel sterkte, je bent in elk geval niet alleen <3

Ik ga vanavond ergens eten met een vriendin dus ik appte vanochtend vroeg hoe laat we zouden afspreken en nog steeds geen reactie… Uh ik zit ook met reistijd etc, wel handig te weten hoe laat ik weg moet :mad:

Ik ben al 5 maanden niet ongesteld geworden en ik was super blij. Waarom moet ik nou uitgerekend de dag voor mijn vakantie ongesteld worden? Wtf lichaam! Het zet ook nog niet echt door :rage:

1 like

Sowieso alle radiozenders waarbij hoge piefen steeds dezelfde afspeellijsten maken. De gemiddelde Hema heeft nog een afwisselender aanbod aan liedjes en dat zegt iemand die 3 keer op een dag in de Hema ‘Ik ben toch zeker Sinterklaas niet’ aan moest horen

5 likes

en @London :heart: voor de herkenbaarheid (helaas). Mochten jullie ooit eventjes (erover) willen kletsen, pm is open!

Ik zit in een restaurant op een vriend te wachten en twee oudere mannen zitten heel duidelijk over me te praten maar ze zitten te ver weg dat ik er gewoon iets van kan zeggen. Het is de hele tijd gluren en tegen elkaar smoezelen en ze zijn zoooooo comfortabel ermee. Helemaal niet vriendelijk ook maar echt zo huehuehue zou je dr doen achtig. Ze weten ook gewoon dat ik ze zie en dat maakt het alleen maar leuker.

Wat lief, dankjewel :heart: al vind ik het natuurlijk niet leuk dat jij het ook herkent…