Waar erger jij je aan?

Ik wil ergens reserveren en er staat op de website dat je vanaf 8u kunt bellen. Heb nou al 180x gebeld en de lijn is steeds bezet :face_with_raised_eyebrow: Zo irritant

Het lijkt alsof het voor haar niet zo heel belangrijk is en ze er geen prioriteit aan wil geven, lijkt me heel vervelend

Ik erger me aan het feit dat mijn beer en hond uit mijn avatar niet tot zijn recht komen :frowning_face:

Edit: oke nu ik post valt het wel mee gelukkig!

1 like

Ja dat snap ik heel goed! Als ze het echt zo graag wil, dan handel je er ook naar toch? En geef je het prioriteit over andere zaken? Ik hoop dat jullie uiteindelijk toch een datum kunnen vinden!

Heb je Micha Wertheim over gehandicapten wel eens gezien? Best grof
 maar op zich vind ik het goed gevonden. Staat op YouTube. Ik ben het er niet mee eens (misschien schrijf ik dit ten overvloede :roll_eyes:) maar ik vind het wel creatief bedacht.

Citaat
Zo herkenbaar. Ik was pas ook in een ah waar ik nog nooit geweest was. En wat was dat vreselijk. Ik besefte toen dat ik wel heel erg verwend ben met mijn ahxl in de buurt.

Grrrrr waarom is het tegenwoordig niet meer stĂ­l in een stĂ­lteruimte?! Koppuuu diiiicht :angry::joy::joy:

1 like

Allerlei handige gadgets hahahahahahaha.

8 likes

omdat ik ooit op forumvoordemocr
 heb geklikt kom ik steeds daar terecht als ik ‘forumf
’ invoer. nee zelfs bij de ‘fo’ al

5 likes

ja dan ben ik alles kwijt toch? kan ik ook gewoon alleen die wissen?
ff proberen

3 likes

Aan veganisten die voor alles wat ze eten ‘vegan’ zetten
Wat heb je gegeten? “Vegan taart met een vegan latte”
Zeg gewoon taart en koffie :roll_eyes:

23 likes

Ja ik vind dat ook altijd irritant, maar ik snap het ook wel weer. Want als je het niet doet en je zegt bijvoorbeeld ‘ik heb pizza gegeten’, krijg je weer mensen die zeggen ‘huh maar je was toch veganist???//??’

5 likes

Van die mensen die door zitten te zagen en vinden dat je dingen moet doen zoals zij het doen. Eh nee?

Ik heb steeds de neiging op avatars te klikken van mensen die online zijn door dat groene randje eromheen. Om dan hun stories te bekijken :roll_eyes:

20 likes

Dat ik bij god niet weet op welk forum ik wil posten en meh het is allemaal zo anders ik beide fora.

Ik heb vandaag de hele tijd van zulke flashbacks van gĂȘnante interacties die ik deze week heb gehad. Why :pensive:

Hahaha ja goeie. Denk dat ik alle mogelijkheden tot soggen aangrijp op dit moment, maar kan ik beter niet doen.

1 like

Was trouwens geen kritiek op wtf zelf hoor maar bepaalde berichtjes

Ja heb nog nooit iemand gezien waarbij ik het lelijk vond.
Maar die dragen t waarschijnlijk ook niet dus makes sense

1 like

Sowieso ja! Deel je wel met ons wat je gaat bestellen?