Ik wil ergens reserveren en er staat op de website dat je vanaf 8u kunt bellen. Heb nou al 180x gebeld en de lijn is steeds bezet Zo irritant
Het lijkt alsof het voor haar niet zo heel belangrijk is en ze er geen prioriteit aan wil geven, lijkt me heel vervelendâŠ
Ik erger me aan het feit dat mijn beer en hond uit mijn avatar niet tot zijn recht komen
Edit: oke nu ik post valt het wel mee gelukkig!
Ja dat snap ik heel goed! Als ze het echt zo graag wil, dan handel je er ook naar toch? En geef je het prioriteit over andere zaken? Ik hoop dat jullie uiteindelijk toch een datum kunnen vinden!
Heb je Micha Wertheim over gehandicapten wel eens gezien? Best grof⊠maar op zich vind ik het goed gevonden. Staat op YouTube. Ik ben het er niet mee eens (misschien schrijf ik dit ten overvloede ) maar ik vind het wel creatief bedacht.
Citaat
Zo herkenbaar. Ik was pas ook in een ah waar ik nog nooit geweest was. En wat was dat vreselijk. Ik besefte toen dat ik wel heel erg verwend ben met mijn ahxl in de buurt.
Grrrrr waarom is het tegenwoordig niet meer stĂl in een stĂlteruimte?! Koppuuu diiiicht
Allerlei handige gadgets hahahahahahaha.
omdat ik ooit op forumvoordemocr⊠heb geklikt kom ik steeds daar terecht als ik âforumfâŠâ invoer. nee zelfs bij de âfoâ al
ja dan ben ik alles kwijt toch? kan ik ook gewoon alleen die wissen?
ff proberen
Aan veganisten die voor alles wat ze eten âveganâ zetten
Wat heb je gegeten? âVegan taart met een vegan latteâ
Zeg gewoon taart en koffie
Ja ik vind dat ook altijd irritant, maar ik snap het ook wel weer. Want als je het niet doet en je zegt bijvoorbeeld âik heb pizza gegetenâ, krijg je weer mensen die zeggen âhuh maar je was toch veganist???//??â
Van die mensen die door zitten te zagen en vinden dat je dingen moet doen zoals zij het doen. Eh nee?
Ik heb steeds de neiging op avatars te klikken van mensen die online zijn door dat groene randje eromheen. Om dan hun stories te bekijken
Dat ik bij god niet weet op welk forum ik wil posten en meh het is allemaal zo anders ik beide fora.
Ik heb vandaag de hele tijd van zulke flashbacks van gĂȘnante interacties die ik deze week heb gehad. Why
Hahaha ja goeie. Denk dat ik alle mogelijkheden tot soggen aangrijp op dit moment, maar kan ik beter niet doen.
Was trouwens geen kritiek op wtf zelf hoor maar bepaalde berichtjes
Ja heb nog nooit iemand gezien waarbij ik het lelijk vond.
Maar die dragen t waarschijnlijk ook niet dus makes sense
Sowieso ja! Deel je wel met ons wat je gaat bestellen?