Waar erger jij je aan?

Klassiekertje. :new_moon_with_face:

Ik heb een kleine aanpassing in de titel gedaan, anders pakte hij hem niet. Daar erger ik me trouwens aan.

3 likes

Dat ik geen topic kon aanmaken want ik moet nog netter schrijven blijkbaar.

2 likes

Dat ik vandaag moet werken, heb helemaal geen zin.

Dat ik vandaag naar stage moet terwijl het zo mooi weer is. En dat ik mijn stagebegeleider een beetje een beunhaas vind en het zo saai is

Aan mijn kapotte mondhoeken, terwijl ik wel vitamientjes eet (oke wel weinig)

Gek genoeg heb ik hier weinig last van en ik krijg amper vitamines binnen.

Dat bijna álle jumpsuits tegenwoordig wijde pijpen hebben in plaats van strak / met elastiek om de enkels. En dan vind ik eindelijk een goede, heeft het weer geen zakken. Of een hele open rug. Grrrr. Geef me gewoon een jumpsuit met korte mouwen, zakken, onderaan strakke, lange pijpen en van een flexibele stof die makkelijk aan en uit gaat voor een plasje. Hop.

2 likes

Hahahahaha ik kan echt helemaal NIETS met naaimachines en stoffen etc, dus helaas. :sweat_smile: Wel goed idee!

1 like

Dit vind ik ook echt heel kut!

Ik heb een hele fijne nu, maar ik durf er niets meer over te posten omdat de vorige keer die post op de twitter van die webshop gepost werd. :grimacing::flushed:

2 likes

Ahhh kun je geen vage hints geven? :grin:

Tweet

Even met puntjes: Het is de O.l.iana van P.eop.le T.ree. Heb hem alleen wel vorig jaar al gekocht!

2 likes

Naar de wc moeten terwijl je net een ijsje open maakt. Goede timing blaas! Heeeeel fijn :angry:

2 likes

Dat ik ineens last heb van kiespijn terwijl ik maanden (bijna 2 jaar zelfs) met een kapotte kies rond liep, nooit last van gehad en nu is hij weer gemaakt en heb ik er weken later ineens last van? :roll_eyes:

Aan het hoofd van Maan op tv bij dodenherdenking.

7 likes

Er zit een gat in mn sok

1 like

Aan de fail video’s die mijn huisgenoot heeft aangezet.

Dat facebook mij wil verplichten om hun privacydingetje door te nemen.

2 likes

Ik erger me aan de korte bovenkant van jumpsuits. Helloo cameltoe

5 likes

Asos Tall <3

1 like

Van die bierfietsen. Man man komt er hier net weer een schreeuwerig exemplaar vol dronken rijkeluiszoontjes voorbij

Wat een kutdingen

8 likes