Waar erger jij je aan?

Een workshop gehad op mijn werk die eigenlijk gewoon een oppervlakkige spreekbeurt over het onderwerp was… ik had het net zo goed zelf kunnen geven. Zo zonde van mijn tijd.

1 like

Omdat er geen fuck op tv is? Dat is dus mijn ergernis.:unamused:

1 like

M’n koortslip en teveel vliegjes in huis.

Ik zit aan m’n bureau en ik voel de muggen letterlijk m’n been lek prikken.

Hormonen en kikkers die ‘s nachts kwaken

Aften, wat een nare dingen.

Dat ik te veel van die chili vlokken op mijn rosbief heb gedaan, en nu mijn mond geïrriteerd is.

Mezelf… heb een intolerantie voor nachtschade en gisteren had een goede vriend voor me gekookt, vet zn best gedaan, en hij dacht dat ik alleen niet tegen tomaat kon. Dus gegrilde aardappelen, paprika en aubergine gemaakt. En ik uit beleefdheid heb alles opgegeten. Zo’n last van mn lijf :sob:

Dat ik nieuwe schoenen aan heb terwijl ik een hele dag weg ben en nu dus een blaar heb.

1 like

Wanneer je uit je parkeerplaats rijdt en de chauffeer die de plek wil nemen je weg blokkeert. En de chauffeur je vervolgens geïrriteerd signaal doet een rondje om te rijden (!!!) omdat ze te lui is zich een beetje meer naar de kant toe te zetten zodat ik langs kan.

Nee dan ga ik nog liever 55 km te voet naar werk.

6 likes

Mensen die brocolli schrijven ipv broccoli. Tis een groente, geen hond.

11 likes

Mijn gebrek aan motivatie (voor school maar eigenlijk voor alles op dit moment :p)

2 likes

Hahaha ik lach hard op

1 like

Hartje voor de herkenning… helaas. :frowning_face::sweat_smile:

Heeej! Ik kan waarschijnlijk ook niet goed tegen nachtschade. Hoe heb jij dat geconstateerd? En heb je toevallig nog lekkere recepten haha? (ik ben wel vegan, maakt het wat ingewikkelder :stuck_out_tongue:)

Ik heb dat altijd zodra je de zomervakantie min of meer al kan ruiken :stuck_out_tongue: geloof dat 12 juni ofzo mn laatste echte deadline is? Dus dat is nog niet eens een maand!

1 like

Is er iets wat we kunnen doen zodat je het beter begrijpt?

1 like

Haha ik ben ook vegan ^^
Heb het op de traditionele manier gedaan, met een eliminatiedieet. Duurt 6 weken maar is niet vegan te doen ( geen plantaardige proteine opties). Ik zou zeggen, schrap et een paar weken van je menu en kijk hoe je lichaam reageert. Heb genoeg recepten inmiddels, wat voor dingen cind je lekker?

1 like

Aaah super dat je ook vegan bent haha :smiley:
Ik heb het idee dat ik me beter voel als ik geen nachtschade eet en daarom eet ik altijd nachtschade vrij als ik in mijn studio ben. Ik merk vooral dat het super zwaar op de maag ligt als ik na een tijdje die producten weer eet (bij mijn ouders eet ik ‘normaal’ namelijk. Zij vinden vegan koken al lastig genoeg). En heb nog wel andere klachten die dan ineens komen opzetten, dus daarom eet ik liever die producten niet - geen idee of ik echt een intolerantie heb tho.
Maar IEDER recept zou me heel erg helpen haha!!! Ik mis bijvoorbeeld tomaten(saus) zo ontzettend erg :disappointed_relieved:. Vind pasta nu echt wel saaier… Al die nachtschaderecepten die ik online kan vinden zijn voor vleeseters en vind het best lastig om die om te gooien naar veganistisch.

Okay, zodra ik thuis ben stuur ik je mn nomatensaus recept :slight_smile: