Of om jezelf eraan te herinneren om gratis diensten op te zeggen voor je moet gaan betalen (daar gebruik ik het vooral voor)
Dat dat nummer Easy (like a sunday morning) van the commodores gezongen wordt door Lionel Richie?!
Ik zal het je nog sterker vertellen, Lionel Richie zat jaren in die band!
Haha ja zo kwam ik er dus achter! Maar ken alleen Easy echt, had die link nooit gelegd?!
Haha nee dat heb je soms, altijd verwarrend als mensen uit een succesvolle band ook solo succesvol worden. Echt gebeurd: Ik dacht ooit, de zanger van ‘everything changes’ klinkt echt als Robbie Williams
Maar Three times a lady ken je vast ook wel!
Ik ken alleen Three times Hans Teeuwen.
Hans Teeuwen is over the oceaaaaan, Hans Teeuwen is over the seaaaaa. Toen ie nog grappig was.
Ik heb altijd gedacht dat dit stukje Rusland (een enclave die los van main character Rusland tussen Polen en Litouwen ligt) Kalingrad heette. Lekker kort zoals Leningrad of Stalingrad.
Maar het heet dus Kaliningrad??
Hallo daar ben ik weer met een nieuwe ontdekking
Blijkbaar spreek je kewpie mayonaise niet uit als kjoepaaj maar als kjoepie
Dat Closing Time van Semisonic over de (premature) baby van de zanger gaat
Net even gelezen en geeft een hele andere vibe aan het nummer haha. Wel tof!
Closing time, time for you to go out
To the places you will be from
Closing time, this room won’t be open
Till your brothers or your sisters come
Dit stukje verraadt het al een beetje. Kende alleen het eerste stuk en het refrein.
Luister je naar Office Ladies? Ik wist dit ook nog niet haha
Ja!!! Echt mijnfavo podcast
Ahahahaha ja ik heb dit laatst voor het eerst gedaan. Moest iets week gerelateerds versturen en het was al 23:00 dus had hem voor de volgende ochtend ingepland.
Jaaaa leuk! Was het voor jou ook zo’n grote schok dat Angela het tegenovergestelde is van haar karakter?? Ik vind haar echt geweldig
Jaa ik vind haar zo schattig . Maar ik vind het soms wel eng hoe ze over Steve praten alsof hij een godheid is haha
En dan komt hij na tig afleveringen eindelijk langs en is het gewoon een saaie guy niks mis mee verder maar inderdaad wel een beetje eng
Dat er een Amerikaanse remake van Broadchurch is(Gracepoint) met David Tennant in dezelfde rol
Kan het alleen nergens streamen.
Ik wist dit ook niet maar klinkt ook als mega onnodig
Dat Engelstaligen de naam Joke erg raar moeten vinden