Dat Lou Bega van Mambo No. 5 Duits is (met een Italiaanse moeder en Oegandese vader). Ik weet eigenlijk niet wat ik dan dacht, maar niet Duits in ieder geval
Dass ist Mambo number fünf!
En hij leeft nog steeds goed door deze hit.
Komt elke keer weer voorbij als ze een hitlijst hebben met ‘one hit wonders’
Het is ook een banger, ga er nog steeds goed op!
Dat zo’n mega-chup-a-chup lolly geen hele grote lolly is, maar een plasic bol bevat vol met normale chup-a-chup lollys.
Tegenvaller…
Dit was echt één van de grootste teleurstellingen van mijn kindertijd.
Ja hetzelfde met zo’n grote Ferrero Rocher
Ja echt een deceptie dat die hol is van binnen
Ik heb ooit als kind een grote chupa chip lolly gekocht in Spanje en dit was wel één grote. Nooit op geraakt trouwens.
Ik zag wel eens mensen met dit soort sieraden en dacht dus dat t gewoon een soort ring/armband was. Vond het een beetje gothic of alto ofzo, maar blijkt dus dat dit silversplints zijn.
Samenvatting
Zilverorthesen worden ook wel silversplints genoemd en geven sturing aan bewegingen, heffen beperkingen zo goed mogelijk op of geven functionaliteit juist terug. Dit type orthese kan zeer goed ondersteunen bij pols/handaandoeningen ten gevolgen van artrose, reuma, Ehler Danlos en hypermobiliteit.
Kom ik echt net pas achter

Ik kwam hier ook heel laat achter maar ik vind het er ook zo cool en mooi uit zien!
Iemand vroeg aan mij of ik gothic was omdat ik dat draag/gebruik. Ik kon alleen verward knipperen. Whut?
Ik had dus ook de associatie met gothic op één of andere manier, moet zeggen dat een gothic vriendin van mijn ouders dit dus draagt dus denk dat t daar vandaan kwam. Maar wel gek als dat je gevraagd wordt als je verder niet gothic bent
Sowieso een rare vraag voorbij je 16e hahaha.
Hahaha ik had aan een oudere dame die mij leerde breien gevraagd of dat speciale breiringen waren om makkelijker mee te breien
Dat een engelbewaarder een ander woord is voor beschermengel. Vond het al zon raar lied.
Kwam er gisteren achter dat je op Gmail een email kan inplannen om te versturen op een bepaalde tijd en of datum. Dit is ideaal voor de momenten waarop het om diverse redenen me gewoon niet lukt of juist wel op een absurd tijdstip maar in beide gevallen voor mezelf ghostwrite.
Dat dupe een afkorting is van duplicate.
Huh het is toch DOEEEEEP