Dat je in Mario Kart door het verzamelen van muntjes sneller gaat.
Huh wat
Nou ik was in de pauze aan het Mario Karten met collega’s en iemand zei dat. En niemand geloofde hem maar toen gingen we googlen en
Jaaa 10 muntjes is maximum speed
Schreeuw het even lekker van de daken zeg. Of willen jullie soms niet winnen
Dat presentatrice Nellie Benner dit jaar 37 wordt. Ik had haar minstens 10 jaar jonger geschat.
Ik ken haar niet, maar komt mss door de overjarige kleuterlook met die trui en tuinbroek zo half los ook. Exact deze outfit, die kleuren ook hadden minstens 3 kinderen aan in een random week toen ik nog op de basisschool zat.
Dit en ze heeft ook nog een hele hoge, jonge stem met een kinderlijk toontje bijna. Dus dat helpt ook niet nee.
Interview waar skincare aan bod komt
Tbh ik vind het een leuke look
Grappig, ik luister regelmatig naar hun middagshow, maar ik had geen idee hoe ze eruit zag. Had echt iets anders in mijn hoofd.
Ik vind haar een fijne stem hebben 🫢
De echte kleuter staat naast haar hahaha.
Ik kan ze beide echt niet uitstaan
Dat “bootcut” jeans betekent dat de pijpen zo gemaakt zijn/gecut zodat er boots onder passen
Dat er meer soorten dasty zijn dan de bekende gele fles??? Ik kom nooit bij een wibra (want niet in de buurt) dus had geen idee. Vandaag eens binnengelopen en er was gewoon een heel rek met verschillende soorten dasty.
Haha ja basically voor elk schoonmaak probleem in je huis
Fantastisch! Nog nooit zo veel zin gehad om mijn huis schoon te maken.
Jaaa die wc gel en laminaat reiniger zijn ook heel fijn! Krijg gelijk zin om weer eens naar de Wibra te gaan.
De witte voor kleding vlekken is ideal (elke vlek bij m’n dochter gaat er uit in combinatie met ossengal)
En die gouden ruikt heerlijk, is voor glazen oppervlaktes dacht ik