Hoe een trajectcontrole werkt
Ik dacht altijd dat je op dat héle stuk geflitst kon worden, maar ze meten dus gedurende dat traject hoe snel je er doorheen bent en hoe hard je gemiddeld hebt gereden.
(Ik heb al 16 jaar mijn rijbewijs)
Hoe een trajectcontrole werkt
Ik dacht altijd dat je op dat héle stuk geflitst kon worden, maar ze meten dus gedurende dat traject hoe snel je er doorheen bent en hoe hard je gemiddeld hebt gereden.
(Ik heb al 16 jaar mijn rijbewijs)
Dat resusaap de naam van een apensoort is en niet een term voor testaapjes in laboratoria (al worden daar meestal wel resusaapjes voor gebruikt)
Haha ja daarom snap ik ook nooit dat mensen aan het begin van zo’n trajectcontrole vol op de rem trappen, omdat je je snelheid gewoon kunt compenseren over de hele lengte van dat traject
Neeee dan gaan ze nog langzamer dan 100 rijden en moet ik de hele tijd van m’n cruise control af als ik niet gelijk kan inhalen.
i was today years old ik dacht precies hetzelfde haha, oeps
En die figuren rijden ook altijd links
Dat “blikschade” slaat op schade aan de carrosserie/het blik. Ik interpreteerde het als “schade wanneer je een blik werpt op de wagen (maar alle technische onderdelen zijn oké)” en ben daar tot ruim voorbij de 20 mee weggekomen omdat de betekenis op die manier zo dicht bij de waarheid lag dat ik het altijd wel juist gebruikte.
Helaas viel het kwartje met mijn familie erbij en is het nu een heel ding geworden waarbij iemand “gevalletje blikschade!” roept als iemand anders een woord verkeerd gebruikt
Hahah ik ken een gevalletje blikschade… een nichtje die dacht dat ‘stoffelijk overschot” de kleding van de overledene was.
Mijn stomme aandachtstrekkendr ex collega vertelde een keer dat zijn vriend was verongelukt in snow World ik geloofde het al niet, maar hij bedoelde gewoon dat hij was gevallen en z’n arm had gebroken. Denk nog steeds dat hij wel wist wat daar mee bedoeld werd maar gewoon interessant wilde doen.
Misschien ging dit wel over mij. Ik heb ook ooit een keer m’n arm gebroken in Snow World
ik ga stuk hababah opzich wel logisch ook
blauwe maan is niet blauw
echt een deceptie
Toch voelt het dubbel dat al die mensen nu weer in háár highlights staan.
Ok dan is het goed haha
Door die remix van not fair van Lily Allen kom ik er nu pas achter waar dat nummer over gaat. Vroeger de tekst heel hard meegezonden zonder te snappen waar het over gaat
Haha even gegoogeld en wow gewoon de orgasmekloof bezongen!! Had ik ook niet eerder door
Dat als je je ah bonuskaart bent vergeten je die gewoon kunt Googlen en dan kun je die code van zo’n plaatje scannen.
Of via https://bonuskaart-ah.nl/
Dan zou ik wel checken of je niet gaat betalen voor andermans koopzegels.
Hoe kun je dat checken? Staat dat op je bon?
maar als je de ah app hebt dan heb je toch ook gewoon een digital versie van je eigen bonuskaart?