Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat “blikschade” slaat op schade aan de carrosserie/het blik. Ik interpreteerde het als “schade wanneer je een blik werpt op de wagen (maar alle technische onderdelen zijn oké)” en ben daar tot ruim voorbij de 20 mee weggekomen omdat de betekenis op die manier zo dicht bij de waarheid lag dat ik het altijd wel juist gebruikte.

Helaas viel het kwartje met mijn familie erbij en is het nu een heel ding geworden waarbij iemand “gevalletje blikschade!” roept als iemand anders een woord verkeerd gebruikt :smiling_face_with_tear:

30 likes

Hahah ik ken een gevalletje blikschade… een nichtje die dacht dat ‘stoffelijk overschot” de kleding van de overledene was.

44 likes

Mijn stomme aandachtstrekkendr ex collega vertelde een keer dat zijn vriend was verongelukt in snow World :face_with_raised_eyebrow: ik geloofde het al niet, maar hij bedoelde gewoon dat hij was gevallen en z’n arm had gebroken. Denk nog steeds dat hij wel wist wat daar mee bedoeld werd maar gewoon interessant wilde doen.

10 likes

Misschien ging dit wel over mij. Ik heb ook ooit een keer m’n arm gebroken in Snow World :stuck_out_tongue:

3 likes

ik ga stuk hababah opzich wel logisch ook

1 like

blauwe maan is niet blauw

echt een deceptie

9 likes

Toch voelt het dubbel dat al die mensen nu weer in háár highlights staan.

2 likes

Ok dan is het goed haha

1 like

Door die remix van not fair van Lily Allen kom ik er nu pas achter waar dat nummer over gaat. Vroeger de tekst heel hard meegezonden zonder te snappen waar het over gaat :joy:

10 likes

Haha even gegoogeld en wow gewoon de orgasmekloof bezongen!! Had ik ook niet eerder door :sweat_smile:

2 likes

Dat als je je ah bonuskaart bent vergeten je die gewoon kunt Googlen en dan kun je die code van zo’n plaatje scannen.

Of via https://bonuskaart-ah.nl/

Dan zou ik wel checken of je niet gaat betalen voor andermans koopzegels.

7 likes

Hoe kun je dat checken? Staat dat op je bon?

2 likes

maar als je de ah app hebt dan heb je toch ook gewoon een digital versie van je eigen bonuskaart?

5 likes

Geen idee, ik doe niet aan koopzegels. Maar ik weet wel dat online bonuskaarten delen lucratief kan zijn. Zo is er een reddit waarbij je de persoonlijke bonussen van een ander kunt gebruiken, waarbij mensen soms sneaky hun koopzegels aan laten.

Op de kassa
Maar ik heb mijne gewoon digitaal als widget op mijn telefoon

2 likes

Oh handig! Helaas krijg ik de app niet aan de praat op mn telefoon, iets met ‘account bestaat al’ maar wachtwoord herstel aanvragen lukt niet. Heel irritant
@Kurisu

En gewoon een foto maken van je pas? Dan hou je die foto tegen de scanner aan

5 likes

Is toch ook je eigen verantwoordelijkheid om dat te checken?

2 likes

Oh slim!

Nog steeds lijkt die van de https://bonuskaart-ah.nl/ ook goed en koopzegel-loos want die wordt door de AH zelf aangeboden

5 likes