Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Geen idee, ik doe niet aan koopzegels. Maar ik weet wel dat online bonuskaarten delen lucratief kan zijn. Zo is er een reddit waarbij je de persoonlijke bonussen van een ander kunt gebruiken, waarbij mensen soms sneaky hun koopzegels aan laten.

Op de kassa
Maar ik heb mijne gewoon digitaal als widget op mijn telefoon

2 likes

Oh handig! Helaas krijg ik de app niet aan de praat op mn telefoon, iets met ‘account bestaat al’ maar wachtwoord herstel aanvragen lukt niet. Heel irritant
@Kurisu

En gewoon een foto maken van je pas? Dan hou je die foto tegen de scanner aan

5 likes

Is toch ook je eigen verantwoordelijkheid om dat te checken?

2 likes

Oh slim!

Nog steeds lijkt die van de https://bonuskaart-ah.nl/ ook goed en koopzegel-loos want die wordt door de AH zelf aangeboden

5 likes

Ja tuurlijk is die goed maar zou zonde zijn als je bonus box dingen of spaarkaarten misloopt. Wordt trouwens niet door ah aangeboden, lees maar onderaan

2 likes

Die site wordt niet door de AH aangeboden hoor, staat ook op de landingspagina dat dat niet zo is.

2 likes

@soarin
Ooh shit… De kleine lettertjes… Haha.

Oké ik ga nog eens proberen m’n ah app aan de praat te krijgen

4 likes

Je kunt ook altijd aan een medewerker zeggen dat je je bonuskaart vergeten bent, zij hebben er een (zonder koopzegels) die je dan kunt gebruiken. Ook de medewerker bij de zelfscan heeft er eentje.

5 likes

Inderdaad, doen ze nooit moeilijk over.

4 likes

2610400000012 is het master bonuskaart nummer bij AH. Die tikken ze altijd in als een klant er geen heeft. Is vast wel een afbeelding van te vinden, betaal je zeer zeker nooit koop zegels voor een ander. :slight_smile:.

11 likes

Wooooow ik werkte 15 jaar geleden bij de Albert Heijn en herinner me dit opeens weer. Ook hoe je m dan intypte. 26 104 00 00 00 12 plu. Stoked :stuck_out_tongue:

34 likes

Haha same!

2 likes

Ja heeeerlijk, dit kon je echt mega snel op dat scherm rammen haha

8 likes

Welke PLU codes weten jullie nog :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

512 bananen geloof ik

3 likes

513 :banana:

8 likes

421🫛