Nog steeds hetzelfde!
Alles digitaal, geen PLU lijsten meer.
Abcoude ligt in de provincie Utrecht .
“Wij” noemen Amsterdam altijd Abcoude Noord, dus ik dacht dat ligt bij Amsterdam in Noord Holland. Maar het is het laatste dorp in Utrecht in die richting en grenst direct aan Amsterdam (Zuid-Oost).
dat de lyrics van lady gaga - pokerface niet
po-po-po-pokerface x2 zijn maar
po-po-po-pokerface fu-fu-fuck her face
NIET
Ik heb daar vorig jaar een weekend weg geboekt want het kwam naar boven op de Utrechtse heuvelrug. Dus ik dacht heerlijk tussen de bossen. Dat was echt een grote anticlimax.
jawel check de spotify lyrics
Haha dit nummer komt nu ineens op de radio voorbij
Edit: ik denk trouwens dat de radioversie wel gewoon 2 x pokerface is. Ik zit zo goed te luisteren maar hoor volgens mij gewoon pokerface
In de spotifyversie hoor ik ook geeoon pokerface
De albumversie is toch ook gewoon pokerface? Iemand die toevallig nog The Fame heeft en ff wil controleren?
Er was pas een artiest op tiktok die zei dat de spotify lyrics heel vaak niet kloppen, is niet officieel
maar ze zegt het zelf ook in het filmpje wat hier boven gepost is. ja of dat is ook een grapje maar wel toevallig dan toch?
ik zie ook dat het 11(!) jaar geleden al op reddit stond en dat iemand het tijdens muziekles ging uitzoeken
Ok maar dat kun je uit eigen observatie toch ook al vrij snel opmerken.
Zou het heel gek vinden om dat als betrouwbaar te zien.
Beetje zoals de ondertiteling op youtube.
Dat Albert Einstein na WOII nog leefde. Ergens in mijn hoofd had ik bedacht dat deze man ver voor de oorlog al overleden was.
(gister naar Oppenheimer geweest en zo kwam ik er achter…)
Haha ik had hetzelfde, zelfs een beetje dat ik even dacht: ‘ohja einstein dat is een écht persoon en niet een fictieve wetenschapper’
Oh nou in de comments dachten heel veel mensen dat die lyrics door de artiest zelf aangeleverd werd dus niet iedereen trok die conclusie. Maar ik kom vaak fouten tegen
Door dit hele that70s show drama kwam ik erachter dat hij
Niet echt Fez heet, maar dat staat voor Foreign Exchange Student en niemand zijn echte naam kent.
Dat had ik altijd met Pablo Picasso en Salvador Dalí.
Picasso overleed in 1973 en Dalí in 1989.
Im mijn hoofd waren dat kunstenaars uit 1700 ofzo
Haha beetje in de trant van Token die Tolkien heet.
Amsterdam Abcoude Noord noemen zo flauw