Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat die ene artiest The Weeknd heet en dus niet The Weekend

2 likes

Dat je een verzendlijst kunt maken in whatsapp :open_mouth:

1 like

:heart: deze functie! Kan trouwens ook in Outlook.

2 likes

Of je gebruikt de AH app i.c.m. zelfscannen via je telefoon. Wordt de korting verrekend met de bonuskaart die aan je app is gekoppeld. En alles wat op je lijstje stond wordt meteen weggestreept. Win-win!

3 likes

Ja ik hou er ook van!

Bij mij doet de WiFi waarmee je dan in de winkel moet verbinden het heel vaak niet… sta daar altijd zo stom te wachten om uiteindelijk maar gewoon weer een mandje te pakken en bij de kassa te scannen.

1 like

Kan het niet met mobiel internet zonder WiFi? Ik gebruik Stocard voor verschillende klantenkaarten en die app kan ik zonder WiFi gebruiken.

3 likes

Nee als je je boodschappen wilt scannen met je telefoon (dus je telefoon als handscanner gebruiken eigenlijk) moet je met de wifi van de winkel verbonden zijn. Ik denk zodat het direct bij hun geregistreerd wordt wat je koopt zodat de voorraad wordt bijgehouden en aan de hand daarvan weer producten worden besteld.

2 likes

Bij mij werkt die 9/10 keer ook niet en als je dan naar de zelfscan loopt dan is je bonuskaart geblokkeerd omdat die al in gebruik is en moet je alsnog een medewerker spreken , echt zo irritant. Ik gebruik juist zelfscan zodat ik 0 contact hoef te maken. :joy:

5 likes

Wat @Junebug85 zegt inderdaad! De app met mijn bonuskaart erin doet het altijd wel (gewoon op mobiel internet), maar het scannen met mijn telefoon heel vaak dus niet.

1 like

Dat een yell, van yelling komt. Nog nooit dat woord opgeschreven en dan opeens klikt het :sweat_smile:

11 likes

Dat Bart Chabot nog leeft :grimacing: ik heb geen idee waarom maar ik dacht dat hij een aantal jaar terug overleden was :redface:

1 like

Ja hij zit wel in hetzelfde hokje inderdaad! Maar ik weet heel goed dat Jules Deelder inderdaad is overleden en dat dat niet Bart Chabot was toen dus dat verklaart het niet helemaal.

Hij heeft wel een hersentumor gehad en ik denk dat ik ergens dacht dat dat niet goed was afgelopen of zo?

2 likes

Deze memo had ik dan weer even gemist

3 likes

Bij mij zit ie in hetzelfde hokje als Joost Zwagerman, dus moet ook altijd even nadenken wie nou wel al overleden is en wie niet.

2 likes

Ja en Martin Bril ook bedacht ik me nog. En ik weet heus wel dat dat verschillende mensen zijn maar blijkbaar is er toch ergens iets fout blijven hangen

Dat heb ik dus met Peter Timofeeff!!
Zou echt zweren dat hij dood is, maar dat is dus helemaal niet zo (gelukkig maar).

4 likes

dat asperger een naziterm is ik had echt geen idee

Hoe bedoel je? Dat de benaming komt van Hans Asperger of de hele aspie supremacy wat een enge ontwikkeling is.

Dat een kijkoperatie niet betekent dat je zelf mee kunt kijken

23 likes