Haha daar kwam ik achter na 1 rondje googelen nadat ik m’n hele hakken open had gelopen na een uurtje dragen
@kika ik heb nu van die dr martens sokken , helpt wel! Haha
Haha daar kwam ik achter na 1 rondje googelen nadat ik m’n hele hakken open had gelopen na een uurtje dragen
@kika ik heb nu van die dr martens sokken , helpt wel! Haha
Dat Cascada geen zangeres is, maar een “eurodancetrio”, aldus wikipedia. De zangeres heet Natalie Horler
Ik had daarvoor van die hele dikke sokken van de action met verstevigde hiel. Daardoor nauwelijks last met inlopen
Dat er toch nog mensen die geen boomers zijn op Facebook zitten
Dat ik blijkbaar gewoon online een afspraak bij de huisarts in kan plannen. Scheelt weer een ‘u bent de 8ste beller in de wachtrij’ frustratie.
Dat speculaaskruiden niet bestaat uit gemalen speculaaskoekjes
Dit is wel een hele schattige gedachte
Aaahw door deze opmerking ga ik met een glimlach op m’n gezicht slapen
Dat Herman de Scherman een relatie heeft met Anna Gimbrère.
En wist je Fons Hendriks en Liesbeth Rasker wel?
Ja, haha! Die wel!
Ze krijgt zelfs een kind van hem!
Joe ben ik weer, heb wat openbaringen.
A) Ik kom er pas net achter dat Teun van der Keuken de oprichter van Tony’s Chocolonely is.
B) En dat sommige stukken chocolade de vorm hebben van de landen Ivoorkust, Ghana, Togo, Benin, Nigeria en Kameroen hebben.
Huh, ik zie die landen er echt niet in? Bedoel je gewoon blokjes in die repen?
Hahaha huh wat mega vergezocht die landen hebben een super specifieke vorm
Het is ook zo irritant. Maar hey die ongelijkheid moet worden aangepakt.
Ik heb na 2 jaar inlopen dat ze nog steeds pijn doen bij de hiel ook met inlegkruisjes in de hiel. Misschien maar die sokken proberen, maar vind het tot nu toe wel een miskoop eigenlijk. Binnenkort maar schoenen shoppen die wel lekker zitten.
Laat ze uitkloppen door een schoenmaker. Hangt wel van de soort leer af of het zin heeft, maar dat kan de schoenmaker je wel vertellen