Ja het is wel echt veel beter hoor! Nog steeds wel een bepaalde stijl natuurlijk, maar wel echt heel anders dan toen je moeder het in de early 00s droeg. Nog zo’n voorbeeld: king louie, ook van heel oubollige moeke jurken naar nu best een leuke 70s stijl
Ik vond dit altijd net Tita Tovenaar kleding ![]()
Zie hier gewoon dingen uit de collectie van Acne Studios 2024/2025. Goeie zet die nieuwe designer hoor. Niet sarcastisch.
Ik vind dit echt zo’n nare naam voor een merk. Ik had vroeger die Acne pistol laarzen, toen iemand me ooit een x vroeg naar het merk deed ik net alsof ik het me niet herinnerde
Dit is nu een van mn favoriete merken ![]()
Ik heb even gekeken en ik heb al best veel van ze in mijn kledingkast.
Dat het ‘lekker’ gebaar iets Nederlands is. Toen ik het op het werk deed, kende niemand van mijn internationale collega’s het.
Ik ben er heel laat achter gekomen dat je pink opsteken om aan de bar aan te geven dat je een pintje wil, iets heel Vlaams is.
Ik dacht echt dat het iets internationaals was, want in Duitsland en Tjechië wordt toch ook veel bier gedronken.
Haha ja totaal geen logisch gebaar ook eigenlijk.
Zelfde als het krulsymbool, ik deed die laatst bij een pubquiz met niet-Nederlandse vrienden en niemand kende het.
Wat is een krulsymbool?
Ik denk dat ze de ‘schoolkrul’ bedoeld die je op de basisschool kreeg als je bijvoorbeeld een toets goed had gedaan.
Oh, zo! Ik dacht aan krullen in je haar, haha.
Haha ja gewoon de krul inderdaad, daarom vermeldde ik de quiz erbij omdat we de antwoorden moesten nakijken.
Ik doe dit altijd in een kroeg/club/festival naar m’n vriendengroep om aan te geven dat ik naar de WC ga ![]()
Ik ging een keer iets uit eten met een buitenlandse vriend die hier net was komen wonen. Hij heel trots op restaurant (!) een pint bestellen met zn pink haha, dat had hij net geleerd. Die ober was echt helemaal verbouwereerd
Nogal casual om op restaurant te doen, is toch eerder iets voor aan de toog in een café.
Dat er in veel kinderbroekjes van dit soort elastiek zit om hem strakker te maken. Ze zakten maar altijd af bij m’n dochter
Dat zou ook handig zijn voor volwassenen!
Ik heb nu een broek aan (van COS) die dat heeft!