Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Ik kijk nu die documentaire Ademnood en kom er nu achter dat Babette van Veen (Linda gtst) de dochter van Herman van Veen is. Echt nooit die link gelegd

7 likes

Ik keek een film uit 1999 en daar zat het nummer ‘make you feel my love in’ van niet Adele maar Bob Dylan in. Dat de versie van Adèle dus een cover is

EN er is ook nog een 1997 versie van Billy Joel ik denk dat ik die heb gehoord in de film

5 likes

In deze context kwam ik er een paar dagen geleden op dat het nummer Ghetto Superstar (hit uit eind jaren 90) gebaseerd is op Islands in the Stream. Heb heel lang gedacht waarom komt Islands in the Stream me zo bekend voor :see_no_evil::see_no_evil:

9 likes

Haha nu je dit zo zegt zijn dit inderdaad gewoon dezelfde nummers maar dan in een verschillende sub-cultuur

4 likes

Ik dacht als kind altijd dat een Kiss & Ride een plek was waar hoeren stonden, dus letterlijk zoenen en in de auto rijden.

Totdat iemand mij vertelde me bij de Kiss & Ride af te zetten en ik besefte dat het dus iets heel anders was.

Vind dit nog steeds zo grappig en snap de verwarring ook wel :sweat_smile:

76 likes

Wat een goede post om mee terug te komen😂

20 likes

Hahaha dit is zo grappig

2 likes

Hahahaha dit heb ik ook gedacht! Vooral omdat je vroeger achter het centraal station in Amsterdam ook een kiss en ride had en er was mij verteld dat daar ‘de heroinehoeren’ stonden (ik had zo’n typische snor-accent-grote bek oom die agent was in A’dam) dus kiss&ride = afwerkplek

8 likes

Haha, die heeft iedereen ook echt hè :joy:? Die van mij was in Rotterdam, maar verder idd precies dit. En nog steeds weet hij alles beter. Maar hij is stiekem ook wel heel lief (de uitzondering op de ACAB-regel :stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes

Precies dit :joy::joy::joy::joy::joy::joy: hij weet alles beter (en vooruit, hij heeft ook echt veel gezien en meegemaakt) maar het is echt een gouden vent en heeft een groot aandeel in mijn fijne jeugdherinneringen.

5 likes

Haha, ik heb er ook één idd! Inclusief snor en betweterigheid.

6 likes

Dat jelka en carice van houten zussen zijn.

7 likes

Niet echt baanbrekend, maar voor mij wel een wajoww:

Dat Jonathan Bailey (die hete van Bridgerton en Wicked) ook de jonge journalist Olly in Broadchurch is. Broadchurch is een van mijn favoriete crimeseries ooit!! Herkijk hem elke zoveel jaar

6 likes

Omg nooit geweten :rofl:

2 likes

de rebrand van desigual??? vroeger hadden ze allemaal van die gare iberische hippie-achtige kunstdocentkleding maar nu zijn er best leuke dingen. vooral de tassen

14 likes

Hahahah dit is een goede omschrijving. Ik noemde het altijd ‘migraine aura prints’

9 likes

Ging even kijken en vind het op hun homepage nog steeds erg heftig en hetzelfde als hoe ik het me herinner?

10 likes

de algehele collectie is wel echt verbeterd vind ik maar ik filter wel altijd op zwarte kleding haha. alsnog vind ik deze homepage minder erg dan vroeger

3 likes

Doet me meteen hieraan denken :sweat_smile:

(Antwoord was volgens mij dat de creative director van ASOS daar was aangenomen)

29 likes

hahah nee ik heb echt vertrouwen in mezelf hallo kijk dit (random fotos nadat ik ‘desigual marktplaats’ heb gegoogeld)

image
image

18 likes