Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

IMG_7417

22 likes

Ik zit echt helemaal niet in de Winterspelen en ik dacht dat die Malinin “quad god” heette omdat 'ie zulke grote quads had en ik snapte het al niet echt want ik vond dat best mee vallen op beelden die ik van 'm zag

maar het gaat blijkbaar om quadruple turns

12 likes

Dat het tweefactorauthenticatie is en niet tweefactorauthentiFIcatie

13 likes

Dat de tekst in Wuthering Heights - Kate Bush echt over Cathy, Heathcliff en het boek van Emily Bronte gaat.

Vond het lied al lang leuk, maar kende het verhaal eigenlijk niet verder.

Zette het lied op nadat ik de film had gezien en had een soort mega “aha” moment bij het horen van de lyrics. :sob:

7 likes

Dat de Sanneke die super vaak in het influencer topic wordt besproken iemand anders is dan de zus van Teske :upside_down_face:

3 likes

Haal je nu niet Sanneke en Saske door elkaar?

3 likes

Oh ja die heet Saske en niet Sanneke. Dat zijn dus twee verschillende personen…

8 likes

sanneke heet ook gewoon sanne hahaha

2 likes

Dit was mijn leukste blok Engels: de film, het boek en dit nummer doornemen en met elkaar vergelijken in vier lessen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Nee, Schatteke

Ja same! En de lessen dat we de Muppets Christmas Carol met het boek gingen vergelijken haha.

3 likes

Dat in leeftijd volwassen zijn en je ook volwassen gedragen 2 heel verschillende dingen zijn :upside_down_face:

2 likes

Greta Thunberg is vernoemd naar Kuifje

4 likes

Dat “je niet te sappel maken” betekent dat je je niet druk moet maken. Ik zag op zo’n fles appelsap van het merk gwoon staan “maak je gwoon niet te sappel”. En ik dacht waar slaat dit op.

Dat geldt voor de meeste gwoon slogans

5 likes

ik vind die gwoon slogans ZO KUT, ik kan er echt agressief van worden. Volgens mij is het een scam om te zorgen dat we A-merken kopen

7 likes

Ik stel me altijd de meetings voor waar ze die slogans hebben zitten bedenken… vast op vrijdagmiddag in een raamloos kantoor terwijl ze koekjes snaaien en steeds meliger worden :laughing:

7 likes

Had gister een blik ananasschijven staat op “gwoon heerlijk op je pizza” Is toch ragebait? :sweat_smile:

10 likes

Perfecte slogan dus, je hebt het er nu over en noemt ook nog eens het merk

23 likes

Ja super goede marketing juist

5 likes