Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

De andere optie was zeker een broek dat in de fik/hens stond

4 likes

Ook echt een joggingbroek :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik zag een aantal keer een vrachtwagen zonder zijspiegel, alsof die eraf gejat was ofzo. Alleen bovenaan nog een stukje plastic.
Ik zat al steeds te klagen dat dat levensgevaarlijk is.
Op een gegeven moment toch eens gegoogeld, blijken ze een camera ipv een spiegel te hebben. :exploding_head:

4 likes

Sommige auto’s hebben dat ook! Mijn oude leidinggevende had een Audi q8 etron en die heeft dat ook. Ik zat er eerst ook vreemd naar te kijken haha.

2 likes

Ja ik vind dat er zo lelijk uit zien. Nieuwe Audi’s hebben dat ook, heb je een super mooie auto en dan zo’n stompje alsof je een loser bent die niet kan parkeren en je spiegels eraf hebt gereden :joy:

19 likes

Oh die audi nog niet gezien! Inderdaad @Spaarlamp , echt een beetje armoedig. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Hoe kut is dat ook. Al die elektrische snufjes zijn zo kwetsbaar. Kan zo makkelijk kapot gaan of kortsluiting. Wat is er mis met gewoon een fucking spiegel. En niet alleen dat, echt 80% van die nieuwe auto’s verdienen het om kortsluiting te krijgen. Leer gwn fileparkeren ipv alleen maar afhankelijk te zijn van camera’s in je auto. Haat de wereld, xoxo nog-geen-boomer

49 likes

Ja maar als ze een auto zonder al die rommel zouden maken kost die maar 5k en kelderen de dividenden!!

Ik heb een 100% non elektrische auto van tig jaar oud en die was destijds zelfs nieuw meer dan het dubbele van 5k. Ik moet zeggen, comfortabel is het niet, maar er is echt NOOIT iets mee behalve slijtage dingen zoals een accu en banden, hoop echt dat ik dat ding helemaal aan gort kan rijden.

Lijkt me ook helemaal niks dat een auto dingen voor jou gaat bedenken te moeten doen, zoals dat automatisch vaart minderen bij afstand of over de lijnen gaan en terug sturen. Word je toch een super onoplettende en luie bestuurder van?

2 likes

Ja ik ben nu al een maand met twee auto’s aan het rijden zodat mijn vader zijn auto in beweging blijft. Hoewel als ik op een simpele baan rij zit ik gewoon te chillen en wat te staren? Echt niet bevorderlijk voor de concentratie haha.
Ik vind een oude auto eigenlijk ook fijner in optrekken omdat het meer weerstand geeft :’)

Ik vind het wel leip te bedenken dat nog geen tien jaar geleden een beetje fatsoenlijke auto te vinden was voor 10k nieuw terwijl ze nu quasi allemaal vanaf 20k starten

3 likes

Ik zie zo vaak op mijn werk mensen met issues door hun nieuwe auto: dat hij weigert onder de slagboom te rijden want hij herkent een object, dat hij niet wil parkeren want hij vind de plek niet goed en dat soort dingen. Echt belachelijk.

4 likes

Op Q music heb je tank-bolle-bingo. Vanochtend ging het daarover, dat je het bonnetje erbij moest pakken. Toen pas viel het kwartje dat het niet tank-bolle-bingo was, maar tank-BONNEN-bingo. Ik ben zo dom.

16 likes

ok boomer

4 likes

Ik moest vandaag best een lang en rottig stuk achteruit rijden. Vond het best goed dat ik dat gewoon enkel op mijn spiegels deed omdat ik geen sensoren, laat staan achteruit-rij camera’s heb :sunglasses:

4 likes

Was? Ik ga niet weg hoor.
Al moet ik toegeven dat ik me steeds vaker afvraag wat ik hier nog zit te doen met een bende moekes en boomers.

Nostalgie naar het EGF :pray:

1 like

Ik had even niet door in welk topic ik zat dus meteen nadat ik de eerste keer tank bolle bingo las zat ik van binnen: het is TANKBONNENBINGO!!!

2 likes

Haha er is ieder jaar ook een slogan wedstrijd. Dit jaar was er bijv: soms zit het mee, soms zit het tegel

Van een tegel bedrijf. Heb echt hardop zitten lachen.

22 likes

Dat Louis Theroux een ander persoon is dan Marc Dutroux :skull:

28 likes

Hahah ik moest ook continu aan hem denken bij het zien van die naam! En in mijn hoofd was deze man dan ook fout maar kwam er net achter dat hij de documaker is :nerd_face:

3 likes

Ik dacht eerst dat Louis Theroux samen was geweest met Jennifer Aniston, maar dat bleek Justin Theroux te zijn!

13 likes