hahaha love deze
Dat de poezenboot een echte opvang is en niet de kattenvariant van “de hond woont nu op een boerderij”
Same. Zelfde als ik de Allerhande lees.
Ik moet de Allerhande niet lezen.
Heb net iemand van Sanquin weggedrukt (aan de telefoon) omdat ik de uitspraak niet begreep en dus niet wist waar ze van was ![]()
![]()
(to be fair de lijn haperde heel erg, maar ik verstond iets van bonprix ofzo ![]()
![]()
)
Hoe spreek je het officieel uit dan? En hoe zeg jij het?
Haha ja heb dus geen idee hoe je het officieel uitspreekt eigenlijk want ik verstond het dus niet
maar volgens mij ‘Sankwien’. Maar ik zeg ‘Sankwin’ in mijn hoofd, want ik heb die naam nog nooit uitgesproken (zeg altijd gewoon de bloedbank)
Ik had gewoon helemaal niet de link gelegd met de bloedbank (zit ook bij Odido dus dacht ‘nou dan zal het wel spam zijn’
)
hahaha maar sankwin en sankwien is toch nauwelijks verschil? zij bellen trouwens altijd 3 miljoen keer dus denk dat het wel goedkomt
Hahaha ja maar ze viel ook weg de hele tijd dus mijn brein kon er niks logisch van maken
dus die ‘ie’ linkte ik aan iets van bonprix ofzo
(hoe mijn brein dan wel DAAR bij komt snap ik ook echt niet want ik bestel daar nooit wat)
De andere optie was zeker een broek dat in de fik/hens stond
Ook echt een joggingbroek ![]()
Ik zag een aantal keer een vrachtwagen zonder zijspiegel, alsof die eraf gejat was ofzo. Alleen bovenaan nog een stukje plastic.
Ik zat al steeds te klagen dat dat levensgevaarlijk is.
Op een gegeven moment toch eens gegoogeld, blijken ze een camera ipv een spiegel te hebben. ![]()
Sommige auto’s hebben dat ook! Mijn oude leidinggevende had een Audi q8 etron en die heeft dat ook. Ik zat er eerst ook vreemd naar te kijken haha.
Ja ik vind dat er zo lelijk uit zien. Nieuwe Audi’s hebben dat ook, heb je een super mooie auto en dan zo’n stompje alsof je een loser bent die niet kan parkeren en je spiegels eraf hebt gereden ![]()
Hoe kut is dat ook. Al die elektrische snufjes zijn zo kwetsbaar. Kan zo makkelijk kapot gaan of kortsluiting. Wat is er mis met gewoon een fucking spiegel. En niet alleen dat, echt 80% van die nieuwe auto’s verdienen het om kortsluiting te krijgen. Leer gwn fileparkeren ipv alleen maar afhankelijk te zijn van camera’s in je auto. Haat de wereld, xoxo nog-geen-boomer
Ja maar als ze een auto zonder al die rommel zouden maken kost die maar 5k en kelderen de dividenden!!
Ik heb een 100% non elektrische auto van tig jaar oud en die was destijds zelfs nieuw meer dan het dubbele van 5k. Ik moet zeggen, comfortabel is het niet, maar er is echt NOOIT iets mee behalve slijtage dingen zoals een accu en banden, hoop echt dat ik dat ding helemaal aan gort kan rijden.
Lijkt me ook helemaal niks dat een auto dingen voor jou gaat bedenken te moeten doen, zoals dat automatisch vaart minderen bij afstand of over de lijnen gaan en terug sturen. Word je toch een super onoplettende en luie bestuurder van?
Ja ik ben nu al een maand met twee auto’s aan het rijden zodat mijn vader zijn auto in beweging blijft. Hoewel als ik op een simpele baan rij zit ik gewoon te chillen en wat te staren? Echt niet bevorderlijk voor de concentratie haha.
Ik vind een oude auto eigenlijk ook fijner in optrekken omdat het meer weerstand geeft :’)
Ik vind het wel leip te bedenken dat nog geen tien jaar geleden een beetje fatsoenlijke auto te vinden was voor 10k nieuw terwijl ze nu quasi allemaal vanaf 20k starten
Ik zie zo vaak op mijn werk mensen met issues door hun nieuwe auto: dat hij weigert onder de slagboom te rijden want hij herkent een object, dat hij niet wil parkeren want hij vind de plek niet goed en dat soort dingen. Echt belachelijk.