Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Zou prima kunnen hoor, zo goed ken ik het bedrijf ook niet, ik heb idd ook niks met voetbal en de keren dat ik bij Skins ben geweest zijn op een hand te tellen.
Volgens LinkedIn is zij eigenaar franchise skins Oosterbeek maar dat zegt natuurlijk niks over waar het geld van de BV verder in zit.

Dat je de hoeveelheid koffie kan instellen op een Nespresso apparaat. Jeeeemig. Ik zeg elke keer tegen iedereen dat er nou eenmaal weinig in zo’n kopje komt en dat ik best een dubbele wil zetten. Maar dat kan je dus gewoon instellen. Snapte al niet waarom iedereen zo hyped was.

@Soy.peor you may laugh

3 likes

Mind = blown

Hoe doe je dat dan

Filmpje

2 likes

Hahah jup. Dat en vgm kun je ook de tijd instellen hoelang hij aan moet blijven staan.

Overigens staat er voor elk apparaat een filmpje online met hoe je al die instellinhen en ontkalken en alles moet doen.

1 like

Ik had het inderdaad ontdekt via een filmpje. Bij de mijne moet je de knop net zo lang indrukken totdat je je mok vol genoeg vindt. Daarna knippert ie drie keer en is ie ingesteld.

Edit: https://debeste.com/koffiezetapparaat/nespresso-programmeren/

1 like

Lymfeklieren zijn helemaal geen klieren!

1 like

Dat Islamabad de hoofdstad van Pakistan is.

Converse heeft gewoon een afdeling op een webshop voor trouwerijen:
Eigenlijk wel vet slim gezien het feit dat het een tijdje hip was om chucks onder een trouwjurk of smoking te dragen

https://www.converse.com/shop/wedding-shoes

Dat het meisje dat het podium opgetrokken wordt in de clip van dancing in the dark (Bruce Springsteen) Courteney Cox is.

2 likes

Dat een stripperpaal kan DRAAIEN
Dus ipv dat iemand om de paal draait, draait de paal mee :exploding_head:

20 likes

Hahaha ik herken deze verbazing. Bij mij was het nog iets erger, ik heb zelf een paal en ik kwam er pas na 3+ jaar achter dat ie een draai stand heeft :thumbsup:

12 likes

Dat Timboektoe echt bestaat?!? Ik dacht dat dat een verzinsel was voor het einde van de wereld. De schuldigen hieraan zijn Samson en Gert.

Beetje hetzelfde als Sint Juttemis ofzo, iets wat je aangeeft als iets nooit gaat gebeuren.

9 likes

Dat als ze in de films/series bellen, het telefoongesprek altijd gewoon in 2 delen afzonderlijk is opgenomen.
Ik dacht vroeger dan: goh wat veel moeite om op 2 plekken tegelijk die mensen te filmen en het gesprek en de scènes steeds om en om te filmen, te pauzeren en achteraf te editen

9 likes

Dat zeebanket gewoon chocolade zeevruchten betekent :sweat_smile:

Dacht altijd dat het een houten plank was met daarop brood en wat vis, heb ik waarschijnlijk ooit zelf een keer bedacht

6 likes

Het kan tevens een schaal zijn met echt vis hoor, vaak zijn dat garnalen, octopus en dat soort dingen. Maar dan zou ik voor de chocolaatjes gaan :relaxed:

2 likes

Dat vpro muziekje komt gewoon van een liedje van Electric Light Orchestra??

Ik was zo verbaasd toen ik hier deze week achterkwam.

20 likes

Omg ik kom hierdoor dus ergens laat achter. Op de volle toeren mixtape hebben ze dit nummer gesampeld en daarover heen gerapt. Maar ik dacht dus dat ze alleen dat stukje van de vpro hadden overgenomen en er een beat over hadden geplakt haha.

1 like

Ik vind het altijd zo slordig als je de apps op een telefoon kan zien tijdens een “telefoongesprek”, zet dan gewoon een foto open van een gesprek ofzo.

1 like