Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Jaren en jaren geleden was Frank Dane een keer invaller bij de Coen en Sander-show (toen nog op 3FM). Hij braakte toen samen met Coen of Sander zoveel seksistische crap uit dat ik een woedende mail naar 3FM gestuurd heb die - godzijdank zonder mijn naam erbij - op de radio werd voorgelezen en toen gingen ze aan een andere vrouw vragen of zij hen ook seksistisch vond :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

16 likes

Ik vind mattie ook wel typische gedachtes over bepaalde dingen hebben hoor
Marieke gaat daar wel altijd tegenin, maar ik snap niet dat ze zo close met hem kan zijn

3 likes

Dit is echt mijn favoriete programma ever op de radio!!

3 likes

Bekijk Wegman Bluetooth FM Transmitter - Autolader - Bluetooth Carkit op: https://www.bol.com/nl/p/wegman-bluetooth-fm-transmitter-autolader-bluetooth-carkit/9300000001023970?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Dit heb jij nodig in je auto (tenzij je geen aanstekkerding hebt) en dan kun je lekker spotifyen onderweg :sunglasses:

Ik kijk hier nu al naar uit

8 likes

Ik heb al zoiets, maar de muziek kraakt dan echt super erg :slightly_frowning_face: Maar misschien heb ik gewoon een slechte versie gekocht

Ook als je een andere frequentie probeert? Die van mij stoort ook wel eens, andere frequentie helpt 9/10 keer dan.

1 like

Volgende week in de Privé

3 likes

Als ik dit hoor ben ik blij dat ik alleen radio 1 luister. Lekker veel serieus geouwehoer.

Luistert er echt helemaal niemand meer naar 3fm? Haha ik ben nog steeds trouwe fan, ik vind dat ze nu wel leuke programma’s en dj’s hebben. Jammer dat Angelique weg is alleen.

5 likes

Jawellll! Vind Sander Hoogendoorn en Thijs Boontjes heeeel leuk

4 likes

Oh ik wel hoor! Sinds ik thuiswerk luister ik nonstop 3fm. Sophie en Frank&Eva zijn m’n favoriet, en Timur vind ik ook leuk. Eigenlijk luister ik elke werkdag behalve als Rob op de radio komt :confused:

3 likes

Jawelll, ik luister er graag naar! M’n vriend niet, die zet steeds Q music foute zender of SLAM op :weary: Altijd een strijd om radiozenders hahah

1 like

Ik kom net van Texel en richting Texel stond er een gigantische file. Wat ik me dus al een tijd afvraag is wat er gebeurt als nog niet iedereen mee is met de laatste boot van 21:00 uur? Overnachten in de auto?

En of er forumleden van Texel komen, vroeg ik me ook ineens af!

2 likes

Er zit een hotel vlak naast de boot, Landsend, meestal gaan mensen daarheen. Maar gebeurt eigenlijk niet gek vaak dat mensen het niet halen.

Edit: ik kom niet van Texel trouwens, kom uit Den Helder (nu ook niet meer)

2 likes

Haha ja dat had ik eerst ook maar sinds serious request heb ik Rob ook wel een beetje in mijn hart gesloten

1 like

Ik reed vandaag achter zo’n veegwagen… Op de snelweg. Dus dingen kunnen dus harder dan 30 km/uur :scream:

2 likes

Er stond vandaag een file tot aan de ronde flats zeg maar, echt lang. Van de zomer ook. Dan ben ik zo benieuwd hoe lang het duurt voor ze op de boot zitten. Het zal op zich ook niet zo zijn dat je er om 16u staat en je redt de laatste boot niet meer. Neem ik aan. En hoeveel mensen zouden er in het hotel gaan inderdaad. Nu heb ik nog meer vragen haha.
Bedankt in ieder geval voor je antwoord!

Er staat in de zomer vaak nog wel een stuk langere file. Soms wel tot de McDonald’s bij het Kooypunt, das 6,5km. In de zomer vaart de boot ook elk half uur ipv elk uur. Hoeveel er echt blijven slapen in Landsend weet ik niet, alleen dat toen een vriendin van me er werkte er nog wel eens gestrande mensen kwamen inchecken, niet veel.

4 likes

Ik kom er nu pas achter dat de naam van dit forum van het Latijnse ‘femina’ is afgeleid. Ik las het altijd als een soort variant op ‘fulmineren’ of zo? :flushed: :face_with_hand_over_mouth:

3 likes