Ik dacht aldoor dat deze: , iets van woohooo!! betekende, maar het is dus een knuffel geven.
Ik stuurde deze dan echt veel te vaak whawha
Ik zie echt scenario’s dat je baas dan iets leuks meedeelt e jij wil reageren “woohoo” maar dan stuur je deze knuffelemoji
Ben bang dat dit al gebeurd is
Ik gebruik m nog steeds zo (jazzzhandsss). Kan nog steeds niet wennen dat het hier als knuffel gebruikt wordt haha
mijn baas stuurt dit constant… volgens mij ook een beetje een popijopi ondernemers trekje om veel eomjis te gebruiken.
Ik heb net ontdekt dat het Engelse carpenter niets met een garagist te maken heeft…
Ik blame mijn handboek Engels, want ik herinner mij nog een tekening met allemaal beroepen waarbij de carpenter volgend mij zo’n blauwe werk-onesie droeg, wat perfect bij een garagist past.
Haha ik dus ook… ik legde heel erg de link met Carpet Right op de een of andere manier. Oh en daarnaast moest ik ook nadenken over garagist, dacht dat dat misschien dan ook een engels woord was maar blijkt een Nederlands/Vlaams woord wat ik zelf nog nooit gehoord had en ook nooit gebruik (midden NL) haha.
Dat Vrijwit (bier van 't IJ) niet een special bevrijdingsdagbiertje is, maar alcoholvrij. Moest wel even een paar weken inzinken.
Oh top, ga dit weekend weer pizzaretten en ik gebruik meestal deeg voor flammkuchen (want dun dus sneller gaar). Ik ga jouw oplossing eens proberen haha!
Nog een tip voor mensen die pizzarette: als je wel kant en klaar deeg koopt zou ik ze niet uitsteken met die ronde uitsteker maar gewoon vierkanten knippen met een schaar! Gaat 100x zo snel en zo lang je geen extreem grote vierkanten knipt past het gewoon goed.
Mijn Engels is echt een grap, dit dacht ik ook nog maar ondertussen wel C2 halen voor een Engels test
En nav van jouw post: ik dacht heel lang dat als mensen het hadden over IJ-bier dat het EI-bier was. Bier met ei en dat klonk wel lekker romig. Stelde het me voor als een bierversie van advocaat. Was best teleurgesteld toen ik het een keertje bestelde en het niet zo bleek te zijn haha
Op jouw plaatje staat dat ze ook geschikt zijn voor de pizzarette, ik zie dus deze (waar het niet op staat). Lijkt me dat ze hetzelfde zijn toch? 🥲
Als ik het zo zie komen die van jou uit de vriezer en ik denk die van @Blush uit het koelschap.
Al gok ik wel dat ze ook in de pizzarette kunnen, wellicht moeten ze wat langer dan.
@FrozenFlame ja op Google zie ik beide verpakkingen! Die van mij kwamen ook uit de vriezer. Komt vast goed, pizzarette is een soort steenoven haha!
In het koelschap zag ik ze helemaal niet haha, dus ik neem mijn backup (flammkuchen deeg) voor de zekerheid ook mee
@Blush Top, neem ik ze mee! Dankjewel!
Ahh zal vast lekker worden!
Ik weet best wel veel van dieren maar ik kom net dit beest tegen en had er echt nog nooit van gehoord!
Het is een aardwolf, ze zijn familie van de hyena maar ze eten alleen insecten en dan vooral termieten.
Aardwolf staat tot hyena zoals chihuahua staat tot hond. Zo lijkt het een beetje
Huhh ik ben gefascineerd dat dit op insecten loopt! Hij lijkt best groot, dan moet hij toch hardstikke veel insecten eten per dag? En die snuit lijkt me daar ook niet het handigst voor.