Aaaah die met die zwarte strepen is cuuute
Ze zijn niet zo groot!
Dat het een inbussleutel is, en geen imbussleutel…
Echt? Ik dacht ook altijd imbussleutel
Daar ben ik ook pas sinds kort achter.
Dat er een verschil zit tussen verkeerslichten met een ‘bolletje’ en een ‘pijltje’. Wanneer het verkeerslicht een pijltje heeft, ben jij de enige die groen heeft en hoef je geen ander verkeer voorrang te verlenen. Wanneer er een bolletje staat, kan het zijn dat je een andere weggebruiker voorrang moet verlenen, omdat deze rechtdoor gaat en ook groen heeft. Ik dacht eerst dat er altijd een kans was dat andere bestuurders groen zouden hebben, aangezien het vaak ook met een extra bord nog aangegeven staat.
Haha no way, meen je dit?! Ik dacht altijd dat je met een bolletje alle richtingen op mocht en met een pijltje maar één kant op.
Het komt denk ik een beetje op hetzelfde neer. Als je een groene pijl naar rechts heb dan mag jij naar rechts en bv de fietsers die rechtdoor gaan hebben een rood stoplicht. Terwijl als je een groen bolletje hebt,heeft de fietser naast je ook groen licht dus mocht je toch naar rechts gaan moet je rekening houden dat het voor die fietser ook groen is
Hopelijk kwam je hierachter voordat je je rijbewijs kreeg?
Ja hier in Nederland blijkbaar ook en ik had juist verwachtd at het nog tot in augustus zou zijn!
Haha nee ik had toen al 5 jaar m’n rijbewijs. Scheelt dat ik in de veronderstelling was dat er dus altijd een kans op voorrang moeten geven was
O wow gelukkig is het goed gegaan!
Haha dat je geen losse fysieke postzegel meer kunt kopen (wel online zo’n code)
Ik hoef niet meteen een set van 10
Deze meid dacht na jaren eens weer een echte brief op de post te doen ipv al die kaarten die ik altijd online maak en verstuur
Ik heb vorige week nog een losse postzegel gekocht bij mijn Primera, dus het zou gewoon moeten kunnen.
Ik heb het net nagevraagd aan een oude buurvrouw die ook bij een postzaak werkt en het kan blijkbaar, maar dat is wel een uitzondering dat dat nog kan!
Ik ben bij de Ah, Jumbo, Ako en Bruna geweest. Morgen dan eens bij de Primera proberen
Je kunt via PostNL ook een postzegelcode kopen (per 1). Misschien handig!
Ja klopt, had ik er ook bij gezet haha!
Ik woon wel echt bij een plek waar alleen studenten komen bij de Primera, dus misschien dat ze dit verzoek heel vaak krijgen en het daarom maar doen? Geen enkele student heeft natuurlijk zin om een heel velletje te kopen
haha oh grapje, had niet goed gelezen!
Als je met de brief naar het postkantoor gaat kun je daar voor de brief één zegel kopen en doen ze hem gelijk op de post. Ze mogen je alleen geen losse zegel meegeven, omdat daar tegenwoordig een datum en tijd op staat. Tenminste, dat is met die digitale postzegels. Maar misschien wist je dat al, haha.