Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Haha deze experts zijn de leugen ook al zat :rofl:

1 like

Ik kwam vandaag nog net te laat aan bij een zebrapad. Het was rood voor de auto’s maar het werd niet groen voor mij omdat ik te laat op de knop had geduwd. De vrouw aan de overkant ging dan continu zitten drukken op die knop tot het groen werd en dat lijkt me nu ook niet nodig :sweat_smile:

2 likes

Ik zie nu trouwens dat het artikel geupdate is (staat in het begin van het artikel), dus waarschijnlijk is het nu beter geformuleerd dan gisteren!

1 like

Dat “long Covid” niet perse iets te maken met longen…

7 likes

Dat er een periode in de middeleeuwen is geweest waarin het verbranden van katten zowel vermaak als een door de katholieke kerk opgedragen noodzaak was.

Een poosje terug zag ik toevallig een video op youtube van ‘10 vragen die je niet durft te stellen aan een homo’ van Bram de wijs. Geen idee wie hij is voor de rest, zag dit voor het eerst. Kijk voornamelijk kookvideos op youtube.
Nu was er de vraag, wie is top en wie is bottom.
En mijn mind was blown?
Ik was altijd in de veronderstelling dat wanneer twee mannen met elkaar naar bed gingen dat eerst de ene aan de beurt is tot ie klaar komt en dan draaien ze de rollen om. Maar je hebt dus stellen waarbij het altijd of de een of de ander is?
Ja sorry jongens nu ik het zo opschrijf komt het zo stom over maar ik was echt flabbergested…

1 like

Heterostellen hebben toch ook niet allemaal op dezelfde manier seks? Haha ben vooral verbaasd over het idee dat elk stel precies hetzelfde riedeltje afdraait, zoveel mensen zoveel seksuele voorkeuren

18 likes

Dat zegt ze toch ook juist, dat homostellen dus volgrns die docu juist in de top of bottom positie blijven ipv afwisselen.

Ik dacht idd ook dat ieder dan een keertje top of bottom zou zijn haha

Dat je die website Shein niet uitspreekt als Sjain of Sjein maar als She In. Blijkbaar heette de webshop eerste SheInside en dat hebben ze afgekort.

6 likes

Oh ik spreek het uit als “sjein” (op zijn Nederlands)

2 likes

Hahaha ja bedacht me net dat ik dat ook regelmatig zeg dus heb het even aangepast.

1 like

Ja ik geloofde het eerst ook niet :joy:.

3 likes

He wat :scream: :scream:

1 like

Nou maar dit dus idd! :sweat_smile:

Ik kom er net achter dat Jurassic (van Jurassic Park) afgeleid is van het Jura tijdperk :see_no_evil: Engelse taal is mijn beroep maar nooit geweten wat Jurassic betekende, ik ga me even schamen.

10 likes

Haha deze had ik laatst ook!

2 likes

Ik dacht als klein kind dat topjes met spaghettibandjes daadwerkelijk stukken pasta bevatten

27 likes

Volgens mij bepaalt de internationale federatie van een sport wat de leeftijdsgrens voor die specifieke sport is. Uit mn hoofd heeft bijv turnen wel een leeftijdsgrens (16 dacht ik?)

Ja en op het andere skate onderdeel (waar ook 3 Nederlandse vrouwen aan meedoen!) doet Rayssa Leal mee, die is ook pas 13, echt tof :blush:

3 likes

Nav een discussie met een vriend kom ik er nu pas achter dat het NL woord voor martyr (slachtoffer): martelaar is

Ipv de dader haha

4 likes