Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

:astonished:

Die eerste drie wist ik. Grimmauld Place kom ik net achter.

15 likes

Ja hoor!

Ik zat gister in de trein uit het raam te staren en zag toen ineens dat het BCC ‘mannetje’ niet alleen een mannetje is maar ook een stekker. Zag er altijd alleen dat eerste in.
bcc-specials-dit-is-bcc-500x200

31 likes

Hahahaha toen ik voor het eerst met een Macbook werkte moest ik ook vragen aan mijn nieuwe leidinggevende hoe ik “de puntjes op de o kon krijgen” voelde me zo dom :sob: Nu is mijn Macbook kapot en zit ik weer op windows en elke keer als ik het nu nodig heb zit ik zo: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuberhaupt, hahahaha

25 likes

Windows is zo kut, werk al 4 maanden met windows en heb nog steeds het streepje naar rechts niet gevonden :hushed:

1 like

Je kan dat dus gewoon googlen hè

1 like

Ja meerdere keren geprobeerd maar het lukt steeds niet dus als ik het heel nodig vind kopieer en plak ik het hahaha. Collega zei dat het ook aan m’n laptop instellingen kan liggen maar nog geen zin gehad om het uit te zoeke

1 like

Nou zo’n letter indrukken tot je dat menu krijgt duurt mij echt veel te lang. Wat dat betreft mis ik echt mijn Windows laptop, de speciale tekens op mac zijn niet zo chill geregeld. Ik vind die alt combinaties wel prima, maar ik vergeet steeds welk teken achter welke letter zit. Heel irritant haha

Dat Enya geen heel koor is maar gewoon één iemand.

Sail away, sail away, sail away :sailboat:

5 likes

Ik dacht dat Danny Vera een volkszanger was…

13 likes

Ik zag laatst in de krochten van YouTube een oude aflevering van klasgenoten waarin hij zat, samen mer Floor Jansen en die zangeres van Krezip. Zij waren de eerste lichting van de rockacademie, maar dat gaf wel even kortsluiting in mijn hoofd om die drie samen te zien als ‘even oud’.

4 likes

Hier was ik ook net achter gekomen nadat ik uit verbazing zijn Wikipedia pagina had gelezen haha

Maar als je tegelijk afstudeert hoef je toch niet even oud te zijn?

Danny Vera 1977
Jacqueline Govaert 1982
Floor Janssen 1981

Oke ik dacht wel dat Danny Vera nog wat ouder was, haha, kom ik ook nog ergens laat achter. :sweat_smile:

Dat Jet van die kookshows de dochter is van Matthijs van Nieuwkerk :scream:

1 like

Volgens mij is dat ook de enige reden dat ze bekend is, want haar kookkunsten zijn niet zo boeiend

8 likes

Hahah nee daar heb je gelijk in :joy:

1 like

Ik kwam er gister achter dat 1 van mijn favoriete comediennes Maya Rudolph al zowat 20 jaar samen is met 1 van mijn favoriete regisseurs Paul Thomas Anderson en zij 4 kinderen samen hebben. Ik weet niet, maar was helemaal obsessed en wilde alle interviews lezen waar ze over hun relatie praten maar dat doen ze dus echt amper en daarom wist ik het waarschijnlijk ook niet.

5 likes

En dat zij de dochter van Minnie Ripperton is, wist je dat al?

4 likes

Dat Suzanne en Freek vriend en vriendin zijn? Ik dacht dat het broer en zus waren

13 likes