Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Nu het in wjekw over de vierdaagse gaat moest ik er aan denken dat ik vroeger altijd dacht dat elke stad een vierdaagse had. Ik bedoel, mijn stad had er een en zo bijzonder is die stad verder niet dus waarom niet elke stad?

Weet wel dat er overal avondvierdaagse was, maar echte vierdaagse met 40-50km per dag ken ik alleen van Nijmegen.

Ja klopt, maar ik dacht dus echt dat elke stad zo’n echte grote vierdaagse had! Kwam er wel als kind al achter dat het dus alleen in Nijmegen was en dat mensen van over de hele wereld daarvoor naar de stad komen, maar als klein kind was het voor mij zo’n vanzelfsprekend iets dat er een vierdaagse was in mijn stad (Nijmegen dus) dat ik dacht dat elke stad dat wel zou hebben.

1 like

Ah op die manier, ik dacht dat je het over een andere stad dan Nijmegen had :smile:

1 like

Het is Rindert Kromhout en niet Ridder Kromhout? Ridder klonk veel toffer.

1 like

Oke deze is echt heel erg, maar ik kwam er laatst pas achter dat de 19 in COVID-19 staat voor het jaar 2019. Toen ik dat aan mijn vriend vertelde lachte hij me keihard uit, en toen zei hij dat COVID staat voor coronavirus disease. En ik zat er echt zo bij: :exploding_head:

41 likes

Dat laatste wist ik ook niet :exploding_head:

3 likes

Dit is allebei ook nieuw voor mij, haha echt nooit over nagedacht. Dacht dat covid een fancy medische naam was voor het virus.

3 likes

Haha ik ga stukkk. Ik kwam er vandaag door t forum achter dat wibra een webshop heeft want ik las ergens dat iemand zocht naar dasty en dat diegene dat dus voortaan online zou kunnen bestellen.
Dus ik helemaal blij want zo kon ik alsnog voor mijn moeder garen bestellen enzo die ze daar altijd van heeft!!! Want ze baalt heel erg dat ze die nu niet kan verkrijgen.

Maar ik kom er achter nu dat wibra dus echt alleen een webshop heeft voor hun dasty assortiment en enkele vuilniszakken en boterhamzakjes en ik vind het zooooo aandoenlijk :joy::joy::pleading_face: kijk die paar artikelen dan :full_moon_with_face:

47 likes

Het lost gewoon alle vet op, echt fantastisch voor je afzuigkap of fornuis ofzo

2 likes

Ik weet niet meer of ik het de laatste weken hier ergens had gelezen of op andere media, maar ik kwam er laatst las achter dat de naam ‘Nederland’ als betekenis heeft ‘laaggelegen land’. En dat andere landen dat in hun benaming voor Nederland heel letterlijk vertalen, zoals Pays-Bas in het Frans. Ik had gewoon nooit over dat ‘neder’ gedeelte nagedacht.

Als ik het hier kom delen terwijl ik het op het forum heb gelezen, komt dit super stom over natuurlijk.

4 likes

Ja dat is de originele

3 likes

Ja die gele inderdaad. En de roze is ook een aanrader, en ruikt ook heel lekker.

3 likes

Ik vind alle producten van dasty echt heel fijn! Heb ook de badkamerreiniger en die ruikt ook heel lekker.

Ik gebruik altijd een spray van Dubro, is die van Dasty nog beter?

2 likes

Ja sowieso

2 likes

Oke dan ga ik die een keer proberen!

Dat Boney M een Duitse groep is. En dat de liedjes Rasputin, Daddy Cool, Rivers of Babylon… allemaal van hen zijn. Ik dacht dat ze enkel bekend waren van Ma Baker en verder een one-hit-wonder.

6 likes

Ik kom er dus nu achter dat Wibra een webshop heeft en dat komt goed uit want ik dacht gisteren nog: shit dasty is bijna op, help wat nu!!?

3 likes

Dat Huub Stapel Johnny Flodder speelde :exploding_head:

1 like