Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat je helemaal geen boete krijgt als je dat lampje aanzet in een rijdende auto :smiling_face_with_tear:

8 likes

Welk lampje?

4 likes

Zo’n lampje op t plafond

5 likes

Dat zeiden m’n ouders altijd!!! Zodat ik ze niet aan ging zetten haha :smiling_face_with_tear: oh ey reactie is weg

8 likes

Vond het altijd typisch dat de geur van vaseline me aan tankstation deed denken… Blijkt het een aardolie gemaakt te worden :expressionless:

3 likes

Mmm dan zou ik maar niet gaan googlen wat er allemaal nog meer van aardolie wordt gemaakt…

3 likes

Er staat ook petrol jelly op :stuck_out_tongue:

8 likes

Hahaha ja dat kwartje valt na 30+ jaar :rofl:

3 likes

Nog zo’n verkeersbord die ik niet begreep :joy: de laatste weken kom ik deze overal tegen en niet alleen langs grote wegen maar ook bij rotondes enzo. Snapte het bord niet en wist ook niet wat voor soort voertuig dit nou precies betekende. Maar blijkbaar is het zo dat als dit bord ergens staat dat wagens met levend pluimvee, eieren en pluimeemest er schijnbaar niet in mogen omdat er bedrijven in de buurt zijn waar vogelgriep is geconstateerd

11 likes

Oooh :bulb:

Dat het een pelletkachel (dus niet palletkachel) is en daar van die pershoutkorrels in moeten. En niet pallets

43 likes

Oh. Ik snapte dit verband ook nooit

5 likes

HAHA wat erg, ik dacht dit tot nu toe.

3 likes

Hahaha ja die snapte ik ook niet :sweat_smile:

4 likes

Hahaha hier kwam ik laatst ook achter. Ik was ergens waar ze zon kachel hadden. En ik zag van die zakken liggen met pershoutkorrels en dacht echt quee?

2 likes

In een Engelstalig filmpje wat ik net keek gebruikte iemand het woord deodorize en toen realiseerde ik me dat deodorant dus van de (ont) odour (geur) komt :woman_facepalming:

27 likes

Jaaa hahah ik had een studiegenoot uit West-Friesland tijdens mijn studie in Leiden, ik vond het zo knap dat hij elke dag van zo ver kwam. Totdat hij het eens liet zien op Google maps

9 likes

Ik zat met smart te wachten op het album van Silk Sonic dat in november uit zou komen.

Is uitgekomen in november 2021 :skull:

21 likes

Zeer goed album trouwens haha

5 likes

Haha ooooh. Het is echt een van m’n favoriete albums. Zo lekker RnB, love it. Veel plezier met luisteren dan maar :laughing:

4 likes