Dat je helemaal geen boete krijgt als je dat lampje aanzet in een rijdende auto
Welk lampje?
Zo’n lampje op t plafond
Dat zeiden m’n ouders altijd!!! Zodat ik ze niet aan ging zetten haha oh ey reactie is weg
Vond het altijd typisch dat de geur van vaseline me aan tankstation deed denken… Blijkt het een aardolie gemaakt te worden
Mmm dan zou ik maar niet gaan googlen wat er allemaal nog meer van aardolie wordt gemaakt…
Er staat ook petrol jelly op
Hahaha ja dat kwartje valt na 30+ jaar
Nog zo’n verkeersbord die ik niet begreep de laatste weken kom ik deze overal tegen en niet alleen langs grote wegen maar ook bij rotondes enzo. Snapte het bord niet en wist ook niet wat voor soort voertuig dit nou precies betekende. Maar blijkbaar is het zo dat als dit bord ergens staat dat wagens met levend pluimvee, eieren en pluimeemest er schijnbaar niet in mogen omdat er bedrijven in de buurt zijn waar vogelgriep is geconstateerd
Oooh
Dat het een pelletkachel (dus niet palletkachel) is en daar van die pershoutkorrels in moeten. En niet pallets
Oh. Ik snapte dit verband ook nooit
HAHA wat erg, ik dacht dit tot nu toe.
Hahaha ja die snapte ik ook niet
Hahaha hier kwam ik laatst ook achter. Ik was ergens waar ze zon kachel hadden. En ik zag van die zakken liggen met pershoutkorrels en dacht echt quee?
In een Engelstalig filmpje wat ik net keek gebruikte iemand het woord deodorize en toen realiseerde ik me dat deodorant dus van de (ont) odour (geur) komt
Jaaa hahah ik had een studiegenoot uit West-Friesland tijdens mijn studie in Leiden, ik vond het zo knap dat hij elke dag van zo ver kwam. Totdat hij het eens liet zien op Google maps
Ik zat met smart te wachten op het album van Silk Sonic dat in november uit zou komen.
Is uitgekomen in november 2021
Zeer goed album trouwens haha
Haha ooooh. Het is echt een van m’n favoriete albums. Zo lekker RnB, love it. Veel plezier met luisteren dan maar