Waar kwam jij pas heel laat achter? #2

Dat het een pelletkachel (dus niet palletkachel) is en daar van die pershoutkorrels in moeten. En niet pallets

43 likes

Oh. Ik snapte dit verband ook nooit

5 likes

HAHA wat erg, ik dacht dit tot nu toe.

3 likes

Hahaha ja die snapte ik ook niet :sweat_smile:

4 likes

Hahaha hier kwam ik laatst ook achter. Ik was ergens waar ze zon kachel hadden. En ik zag van die zakken liggen met pershoutkorrels en dacht echt quee?

2 likes

In een Engelstalig filmpje wat ik net keek gebruikte iemand het woord deodorize en toen realiseerde ik me dat deodorant dus van de (ont) odour (geur) komt :woman_facepalming:

27 likes

Jaaa hahah ik had een studiegenoot uit West-Friesland tijdens mijn studie in Leiden, ik vond het zo knap dat hij elke dag van zo ver kwam. Totdat hij het eens liet zien op Google maps

9 likes

Ik zat met smart te wachten op het album van Silk Sonic dat in november uit zou komen.

Is uitgekomen in november 2021 :skull:

21 likes

Zeer goed album trouwens haha

5 likes

Haha ooooh. Het is echt een van m’n favoriete albums. Zo lekker RnB, love it. Veel plezier met luisteren dan maar :laughing:

4 likes

Ik was vandaag 42 jaar…nooit geweten :upside_down_face:

3 likes

Dat RGB (kleurencode) staat voor Red Green Blue.

Echt teringdom want ik heb dit zó vaak gebruikt.
Ik zag het net letterlijk uitgeschreven staan en toen pas viel het kwartje.

Cmyk staat dus ook voor cyan, magenta, yellow, key.

9 likes

Hahahaha deze kwam een tijdje geleden voorbij in een playlist van mijn vriend. Ik zei “nou wat een creatieve manier om fuck te zeggen” en hij zat echt zo :open_mouth::open_mouth::open_mouth:. Was hem nooit opgevallen.

8 likes

Net als Britneys If U Seek Amy

12 likes

Die titel :exploding_head: nooit geweten ook haha

6 likes

Ik snap deze nooit en had 'm even maar ben hem weer kwijt. Want je kunt iets van de titel maken toch maar dan kom ik op

FUSA

maar dat is niks

4 likes

F u c k me

6 likes

Je moet heel foenetisch gaan! Ef joe sie kee mie :upside_down_face:

8 likes

Ik snapte het nadat @Memento_mori het zei nog steeds niet maar met deze uitleg wel haha. Tnx!

9 likes

Haha @Maanzaad was iets duidelijker idd

6 likes