Waar kwam jij pas heel laat achter?

NNNNNUL DETIG HÈ MMMMOOOIER AS NUL TWINTIG

Een plek waar niet de hele dag stonede Britse vrijgezellen en Aziatische toeristen op de fiets vast komen te zitten in tramgeulen en waar je geen 875 euro betaalt voor een kamer van 4m2, met mooiere grachten dan Abcoude-Noord, waar mensen wel de letter Z kunnen uitspreken en HET HARTSIE VAN HET LAND.

35 likes

Zo, het zit je hoog he. don’t hate me cuz you can’t be me.

1 like

Ben gewoon trots op me stadsie, jou ken ik niet dus idk

3 likes

Dat Toto veel meer hits heeft die ik ken dan alleen het nummer Africa.

14 likes

Rosanna ja! En Stop Loving You

3 likes

@TostiQueen @Krabsalade @Opheliac

Ik had echt even een soort deja vu momentje toen ik direct na deze berichten hier in dat andere topic nog meer TOTO tegen kwam, haha. Wist trouwens wel heel goed dus van Rosanna, jammer dat het alsnog niet helemaal goed was :sweat_smile:

3 likes

Expres gedaan. :yum:

2 likes

Kwam er dus net achter dat Justin Timberlake het refrein van Where is the love heeft ingezongen. Al had ik natuurlijk wel kunnen weten dat het Fergie niet was met haar gebrek aan zangkwaliteiten.

36 likes

Wooww wattt?! En je hoort het inderdaad zĂł duidelijk haha

2 likes

UNOX heeft ook een logica: In 1937 zag Unox als merk het licht. Het verhaal gaat dat deze naam is ontstaan uit een prijsvraag onder werknemers. Zij bedachten een samentrekking van de eerste letters UN van Unilever en de letters OX, omdat dat het Engelse woord is voor Os(s), waar de fabriek nog altijd staat.

16 likes

Ik dacht echt tot een halfjaar geleden dat I Can’t Stop Loving You van George Michael/Wham! was. Die past ook wel hier.

Geen idee waarom ook.

2 likes

Dat gerookt paprikapoeder zeg maar 67x lekkerder is dan gewoon paprikapoeder

20 likes

Dat je dus wel films of series uit je Verder kijken lijst van Netflix kunt verwijderen als je die niet verder wilt kijken. Ik ben zo gelukkig.

13 likes

Thank you.

Hoe??

Via account naar kijkactiviteit, en dan kan je ze verwijderen (meest rechtse icoontje op de balk, wijst zich vanzelf)!

5 likes

Dankje!

Omg yes, dit irriteert me al zo lang

1 like

Jij bent een held!

1 like

Haha ik vertelde dit feitje dit weekend nog aan mijn vriendinnen! Vind dit echt een heel leuk weetje

1 like