Waar kwam jij pas heel laat achter?

ja, dus dat is de juiste spelling.

Ik snap je niet

de juiste spelling is plafond, maar ik was 100% overtuigd van mijn gelijk dat plafon de juiste spelling is.

2 likes

Ik ook en elke keer maakte autocorrect er gezameNlijk van en dacht ik wtf doe normaal, staat zo lelijk.

3 likes

Haha dit heb ik met welterusten gehad. Ik schreef weltrusten, want zo sprak ik het ook uit, die e viel bij mij gewoon een beetje weg.

2 likes

Ah ok, ik had je post zo geĆÆnterpreteerd dat jij er nog steeds van overtuigd was dat ā€œplafonā€ juist was. Maar nu snap ik hem :slight_smile:

2 likes

Ik dacht altijd dat het eregister was. Maar het blijkt eergister.

2 likes

Ah zo!

1 like

ā€œeerdergisterā€ hoor ik ook vaak

3 likes

?! Wat is dat nou weer voor iets haha

3 likes

van eerder dan gister ofzo?

1 like

Dat ik bij 50 post hier blijkbaar meer topics kan zien ? En nog steeds snap ik weinig van dit forum. Ergens een cursus volgen ? :sweat_smile:

raar he? geen paginanummers niks. grapje, kan me wel voorstellen dat het even wennen is. als je wat wil weten, roep maar hoor!

2 likes

Hoe kan ik bij de andere post komen (waar je 50 post voor moet hebben ?

Onder de drie streepjes bovenaan heb je de optie Groepen. Daar kies je FF_regulars en dan kun je een request sturen.

Top dankje

1 like

Ik schreef ooit prongelijk in plaats van per ongeluk. In de war met spreektaal (ik zeg altjjd prongeluk), maar dat stond zo vreemd dus bedacht dat het dan vast was net als eerluk-eerlijk.
Dat werd gelukkig heel snel gecorrigeerd, dus heb mezelf maar 1x belachelijk gemaakt

3 likes

Dat je in het Engels actually zegt en niet aksley. Kwam ik ergens op de middelbare school achter toen een docent me vroeg wat ik in hemelsnaam had opgeschreven

15 likes

Ik kom er net achter dat Venray niet de Limburgse naam van Venlo is, maar een aparte stad. Ik dacht dat het was als Mokum en Amsterdam, maar het zijn dus twee steden say whaaaaaaat hoeveel steden zijn er wel niet in Nederland joh.

Kwam er net ook achter dat Doetingem een ding is, vind dat zo vreemd dat er zoveel kennelijk best significante plekken in Nederland zijn waarvan ik denk huh wonen daar ook al mensen.

30 likes

JA DAG!? Ik kom er door jou nu dus achter dat Mokum & Amsterdam hetzelfde is :flushed::joy:

18 likes