Waar kwam jij pas heel laat achter?

Zoveel vraagtekens bij deze post. Ik heb dit lied (?) totaal gemist in mijn jeugd denk ik

20 likes

Huh echt

1 like

Haha dit had ik ook :joy:

1 like

Haha. Het is het nummer van @anon42392789 hierboven, alleen dan iets meer kampvuurachtigs

Dat schijnt eigenlijk toevallig op elkaar te lijken. Emoji betekent letterlijk zoiets als afbeeldings-tekens in het Japans. Emoticons (emotional icons) verwijzen er wel naar : )

Dat dit nummer door een vrouw werd gezongen en niet door Bruno Mars.

18 likes

Ja daar kwam ik dit weekend ook achter!

En nog een F1 onthulling voor mij dit weekend, dat er per de regels maar 1 defensive move gemaakt mag worden. Dus dat het verboden is om continue te zigzaggen zodat je aanvaller er niet langs kan. Dat leek me nou zo voor de hand liggend dat een regel niet eens nodig zou zijn, want als je gaat slingeren verlies je tijd en banden. Maar bij bijvoorbeeld Monaco zouden coureurs dat blijkbaar toch gaan uitproberen, aldus m’n vriend. Die overigens helemaal in z’n nopjes was dat hij me iets kon mansplainen haha.

3 likes

Ik kom er net achter dat het nummer Candle in the Wind van Elton John over Marilyn Monroe gaat en dat die versie het origineel is. Hij heeft de tekst wat aangepast voor Princess Diana.

3 likes

Dat het merk F.ila geen Fils is. Ik dacht sinds twee weken geleden dat de laatste letter een s was.

16 likes

Whuuuuuuut dat dacht ik ook!!!

4 likes

Hahaha huh?! Nu je het zegt inderdaad! Ben helemaal in de war. :rofl:

Nu ik de clip en haar er zo bij zien kan ik me ook niet voorstellen waarom ik dat dacht. Ik hoor nu echt een vrouw :thinking:
Wat een mindfuck

4 likes

Ik lees dit nu pas maar ik ben blij met deze post. Ik vind hen namelijk ook op elkaar lijken maar niemand geeft me ooit gelijk.

1 like

Hahaha ik vroeg ook een keer in de winkel naar ‘Fils’ en toen werd ik uitgelachen

7 likes

Dat het niet nieuwschierig, maar nieuwsgierig is. Ook beschamend laat achter gekomen eigenlijk en niemand die me ooit heeft verbeterd.

2 likes

Dat de uitdrukking ‘praten/lullen als een brugman’ blijkbaar slaat op een persoon. Het internet zegt het volgende: “De uitdrukking ‘praten als Brugman’ is in de Nederlandse taal beland door het optreden van de volksprediker en dichter Johannes Brugman (ca.1400-1473)”, dus blijkbaar zeg je ook praten/lullen als Brugman. :exploding_head:

6 likes

Ik ga helemaal stuk haha. Ik dacht dat praten als Brugman altijd kwam van brugman keukens. Als in die lullen zo, die kunnen iedereen een keuken aansmeren (niet dat ik ooit een keuken heb gekocht). Ik zou ook niet weten hoe ik dit eigenlijk heb bedacht dat het hier vandaan zou moeten komen?

64 likes

Hahaha snap jou helemaal!!

Ik dacht praten als brugman, want de brugman heeft eigenlijk maar saai werk en als de brug dan dicht is kan je nergens heen dus grijpt die brugman zn kans en gaat tegen je aan staan praten terwijl jij staat te wachten tot je eindelijk die brug weer over kan

26 likes

Omg hahaha ik dacht altijd dat Brugman een voetballer was omdat iedereen het altijd over hem had en in mijn hoofd maakte ik dit ervan. Ik weet niet waarom, misschien afgeleid van een andere voetballer ofzo??

2 likes