Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat honden worden gegeten wist ik, maar dat ze in sommige landen speciaal ervoor worden gefokt was nieuw voor me.

1 like

Vier zakjes per dag? Sorry :cat:

4 likes

Vind dit altijd erg overdregen en eigenlijknook niet gezond. Weetje hoe dik je kat dan wordt haha. Die van ons 1 zakje per dag en rest vd dag droge brokjes en hij is al chubby :sweat_smile:

4 likes

Dat motregen zachte miezel regen is, en geen ontzettend harde regen :joy:

Same!
Maar ook gewoon qua prijs. Dit was een aanbieding €10 voor 44 zakjes.
11 dagen vóór €10,-

Dat je blijkbaar ook kan zeggen dat het miezeLt i.p.v. het miezeRt :exploding_head:

17 likes

Whaaaat

1 like

Dat is echt zo ontzettend veel. Op die verpakkingen van Catisfactions staat ook dat een kat 20 stuks van die snoepjes per dag mag :scream:

1 like

Dat het Skunk Anansie is en niet Skunk & Nancy

58 likes

Ja ook bizar veel :scream:
Zal het een verdienmodel zijn van die merken? Anders worden die katten echt enorm.

2 likes

Ik vind Nancy en het Stinkdier wel wat voor een band hoor, beetje in de trant van

Florence and the Machine
Noah and the Whale
Marina and the Diamonds

11 likes

Is het volgens die merken dan ook niet de bedoeling dat je kat alleen dat voer eet en geen brokken ernaast?

Ik kwam er rond mijn 20ste achter dat Nijntje van KOnijntje kwam :exploding_head:

Ben nu 33 dus weet dit nu minstens al 13 jaar :nerd_face:

17 likes

Had het afgelopen weekend over programma’s van vroeger en toen kwam Fairly Odd Parents aan bod. We wisten niet meer hoe dat ene rijke jongetje heette, dus ging ik dat opzoeken.

Remy Buxaplenty

Bux (Bucks) a plenty

:eek:

22 likes

Dat de Oranje Leeuwinnen vanavond al hun 4de kwalificatiewedstrijd spelen voor het EK. Ik heb alles gemist en leef echt onder een steen.

2 likes

Dit had mijn man met Miss Chokesondick van southpark :sweat_smile:

13 likes

Dit valt mij ook op. Het staat bijvoorbeeld nu niet eens bij ‘live’ voetbal wedstrijden op nu.nl. Heb een mail gestuurd met de vraag waarom niet en of ze dat toe kunnen voegen. Is toch stom gewoon.

12 likes

Wow :exploding_head:

1 like

Ik ken hier alleen de remix van David Guetta van en die is echt favoriet. Schandalig eigenlijk.

1 like

Ik dacht tot een jaar of 10 geleden dat wanneer je weeën krijgt en dus spreekt over voelen en dan over 1, 4, 5 of 10 centimeter ontsluiting, dat je vagina dan steeds wijder werd, tot 10 centimeter dan dat je dan mag persen.

Maar dat is dus niet zo, het is de baarmoeder die dan opengaat, je vagina blijft dezelfde grootte en daar moet dan dus de baby doorheen :heart_eyes:

20 likes