Ik vind Nancy en het Stinkdier wel wat voor een band hoor, beetje in de trant van
Florence and the Machine
Noah and the Whale
Marina and the Diamonds
Ik vind Nancy en het Stinkdier wel wat voor een band hoor, beetje in de trant van
Florence and the Machine
Noah and the Whale
Marina and the Diamonds
Is het volgens die merken dan ook niet de bedoeling dat je kat alleen dat voer eet en geen brokken ernaast?
Ik kwam er rond mijn 20ste achter dat Nijntje van KOnijntje kwam
Ben nu 33 dus weet dit nu minstens al 13 jaar
Had het afgelopen weekend over programmaās van vroeger en toen kwam Fairly Odd Parents aan bod. We wisten niet meer hoe dat ene rijke jongetje heette, dus ging ik dat opzoeken.
Remy Buxaplenty
Bux (Bucks) a plenty
Dat de Oranje Leeuwinnen vanavond al hun 4de kwalificatiewedstrijd spelen voor het EK. Ik heb alles gemist en leef echt onder een steen.
Dit had mijn man met Miss Chokesondick van southpark
Dit valt mij ook op. Het staat bijvoorbeeld nu niet eens bij āliveā voetbal wedstrijden op nu.nl. Heb een mail gestuurd met de vraag waarom niet en of ze dat toe kunnen voegen. Is toch stom gewoon.
Wow
Ik ken hier alleen de remix van David Guetta van en die is echt favoriet. Schandalig eigenlijk.
Ik dacht tot een jaar of 10 geleden dat wanneer je weeƫn krijgt en dus spreekt over voelen en dan over 1, 4, 5 of 10 centimeter ontsluiting, dat je vagina dan steeds wijder werd, tot 10 centimeter dan dat je dan mag persen.
Maar dat is dus niet zo, het is de baarmoeder die dan opengaat, je vagina blijft dezelfde grootte en daar moet dan dus de baby doorheen
Ik dacht dit tot 1 minuut geleden
Ik ben vooral geschokt door die emoticon na zoān gruwelijke constatering dat die baby daar doorheen moet.
ik ook, en ik ben hartstikke zwanger. SEND HELP
Hahaha ja die was helemaal sarcastisch
En dan die schouders nogā¦
Hahahhahha ik was niet echt bang voor de bevalling (ignorant enzo), maar nu wel hahahahah help
Als die niet oprekt dan word het wel scheurt het wel open en anders lekker geknipt.
zin in!
Ah joh, als dat gebeurt tijdens een wee voel je er niets van he!
Toen ik erachter kwam dat ze inknippen tijdens een wee, omdat je het dan niet voelt, werd ik alleen maar banger voor hoeveel pijn een wee wel niet moet doen