Dat honden worden gegeten wist ik, maar dat ze in sommige landen speciaal ervoor worden gefokt was nieuw voor me.
Vind dit altijd erg overdregen en eigenlijknook niet gezond. Weetje hoe dik je kat dan wordt haha. Die van ons 1 zakje per dag en rest vd dag droge brokjes en hij is al chubby
Dat motregen zachte miezel regen is, en geen ontzettend harde regen
Same!
Maar ook gewoon qua prijs. Dit was een aanbieding €10 voor 44 zakjes.
11 dagen vóór €10,-
Dat je blijkbaar ook kan zeggen dat het miezeLt i.p.v. het miezeRt
Whaaaat
Dat is echt zo ontzettend veel. Op die verpakkingen van Catisfactions staat ook dat een kat 20 stuks van die snoepjes per dag mag
Dat het Skunk Anansie is en niet Skunk & Nancy
Ja ook bizar veel
Zal het een verdienmodel zijn van die merken? Anders worden die katten echt enorm.
Ik vind Nancy en het Stinkdier wel wat voor een band hoor, beetje in de trant van
Florence and the Machine
Noah and the Whale
Marina and the Diamonds
Is het volgens die merken dan ook niet de bedoeling dat je kat alleen dat voer eet en geen brokken ernaast?
Ik kwam er rond mijn 20ste achter dat Nijntje van KOnijntje kwam
Ben nu 33 dus weet dit nu minstens al 13 jaar
Had het afgelopen weekend over programma’s van vroeger en toen kwam Fairly Odd Parents aan bod. We wisten niet meer hoe dat ene rijke jongetje heette, dus ging ik dat opzoeken.
Remy Buxaplenty
Bux (Bucks) a plenty
Dat de Oranje Leeuwinnen vanavond al hun 4de kwalificatiewedstrijd spelen voor het EK. Ik heb alles gemist en leef echt onder een steen.
Dit had mijn man met Miss Chokesondick van southpark
Dit valt mij ook op. Het staat bijvoorbeeld nu niet eens bij ‘live’ voetbal wedstrijden op nu.nl. Heb een mail gestuurd met de vraag waarom niet en of ze dat toe kunnen voegen. Is toch stom gewoon.
Wow
Ik ken hier alleen de remix van David Guetta van en die is echt favoriet. Schandalig eigenlijk.
Ik dacht tot een jaar of 10 geleden dat wanneer je weeën krijgt en dus spreekt over voelen en dan over 1, 4, 5 of 10 centimeter ontsluiting, dat je vagina dan steeds wijder werd, tot 10 centimeter dan dat je dan mag persen.
Maar dat is dus niet zo, het is de baarmoeder die dan opengaat, je vagina blijft dezelfde grootte en daar moet dan dus de baby doorheen