Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik kwam er vandaag achter dat de boter in chocola geen dierlijk product is, maar gemaakt is van het vet uit cacaobonen

2 likes

Paulien Cornelisse wijst mij er net op dat het dus niet ‘in een poep en een zucht’ is, maar ‘in een vloek en een zucht’.

7 likes

Ik dacht in een poep en een scheet? :sweat_smile:

8 likes

Huh

Ligt eraan kan ook voorwiel aangedreven of alle wielen. Vaker voorwiel dan achterwiel bij een auto.

3 likes

Door de reclame van tv? :smiley:

1 like

Omg daar komt four wheel drive dus vandaan :exploding_head:

13 likes

Ja ik heb wel een auto haha. Ik wist alleen niet dat bij de meeste auto’s alleen het achterwiel wordt aangedreven en dat dat dus het verschil is tussen een ‘gewone’ auto en een 4wd. Gewoon nooit nagedacht over de naam. Verder kan alles wat met auto’s te maken heeft me gestolen worden, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben haha

1 like

Nee hoor er zijn veel meer automerken die een achterwielaangedreven auto hebben. Wel meestal wat sportievere auto’s.

Dit lijkt echt te veel op fourwheel als je het Engels lomp uitspreekt, haha.

5 likes

Dat honden worden gegeten wist ik, maar dat ze in sommige landen speciaal ervoor worden gefokt was nieuw voor me.

1 like

Vier zakjes per dag? Sorry :cat:

4 likes

Vind dit altijd erg overdregen en eigenlijknook niet gezond. Weetje hoe dik je kat dan wordt haha. Die van ons 1 zakje per dag en rest vd dag droge brokjes en hij is al chubby :sweat_smile:

4 likes

Dat motregen zachte miezel regen is, en geen ontzettend harde regen :joy:

Same!
Maar ook gewoon qua prijs. Dit was een aanbieding €10 voor 44 zakjes.
11 dagen vóór €10,-

Dat je blijkbaar ook kan zeggen dat het miezeLt i.p.v. het miezeRt :exploding_head:

17 likes

Whaaaat

1 like

Dat is echt zo ontzettend veel. Op die verpakkingen van Catisfactions staat ook dat een kat 20 stuks van die snoepjes per dag mag :scream:

1 like

Dat het Skunk Anansie is en niet Skunk & Nancy

58 likes

Ja ook bizar veel :scream:
Zal het een verdienmodel zijn van die merken? Anders worden die katten echt enorm.

2 likes