Ik kwam er vandaag achter dat de boter in chocola geen dierlijk product is, maar gemaakt is van het vet uit cacaobonen
Paulien Cornelisse wijst mij er net op dat het dus niet ‘in een poep en een zucht’ is, maar ‘in een vloek en een zucht’.
Ik dacht in een poep en een scheet?
Huh
Ligt eraan kan ook voorwiel aangedreven of alle wielen. Vaker voorwiel dan achterwiel bij een auto.
Door de reclame van tv?
Omg daar komt four wheel drive dus vandaan
Ja ik heb wel een auto haha. Ik wist alleen niet dat bij de meeste auto’s alleen het achterwiel wordt aangedreven en dat dat dus het verschil is tussen een ‘gewone’ auto en een 4wd. Gewoon nooit nagedacht over de naam. Verder kan alles wat met auto’s te maken heeft me gestolen worden, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben haha
Nee hoor er zijn veel meer automerken die een achterwielaangedreven auto hebben. Wel meestal wat sportievere auto’s.
Dit lijkt echt te veel op fourwheel als je het Engels lomp uitspreekt, haha.
Dat honden worden gegeten wist ik, maar dat ze in sommige landen speciaal ervoor worden gefokt was nieuw voor me.
Vind dit altijd erg overdregen en eigenlijknook niet gezond. Weetje hoe dik je kat dan wordt haha. Die van ons 1 zakje per dag en rest vd dag droge brokjes en hij is al chubby
Dat motregen zachte miezel regen is, en geen ontzettend harde regen
Same!
Maar ook gewoon qua prijs. Dit was een aanbieding €10 voor 44 zakjes.
11 dagen vóór €10,-
Dat je blijkbaar ook kan zeggen dat het miezeLt i.p.v. het miezeRt
Whaaaat
Dat is echt zo ontzettend veel. Op die verpakkingen van Catisfactions staat ook dat een kat 20 stuks van die snoepjes per dag mag
Dat het Skunk Anansie is en niet Skunk & Nancy
Ja ook bizar veel
Zal het een verdienmodel zijn van die merken? Anders worden die katten echt enorm.