Like voor het rechter plaatje. Can’t unsee.
Hahaha ja dit plaatje is de echte kunst
Mensen zijn vooral klootzakken tegen dolfijnen… Alle dolfijnen die gebruikt worden voor menselijk entertainment (of therapie…) worden op gruwelijke wijze gevangen en voor tonnen verkocht. Getraumatiseerd voor het leven lekker de mens entertainen. De overblijvers worden vermoord, hoe laat ik maar even in het midden. Kortom inderdaad top dat je geen dolfijnentrainster bent geworden. Ooit als kleine naïeve Gigi was dat ook mijn droom.
Om even terug te komen op dat verkrachtingsverhaal, dat doen inderdaad meer dieren. O.a. eenden uit verveling door het bijvoeren. Hanen die met een hoop geweld een kip naar de grond werken en een rondje van de zaak geven. Apen zijn er ook absoluut niet vies van en ga zo maar door.
Wat een gekkigheid.
Dat er geen station ‘Den Haag Laan van Nooy’ bestaat. Het is Laan van NOI. En dat is dus een afkorting van Nieuw Oost-Indië. Hier kwam ik laatst achter omdat ik erheen moest
Echt heel dom… Ik heb er nooit bij stilgestaan dat die rijen voor een attractie zo slingeren, omdat er anders een vreselijk lange rij ontstaat door het park heen.
Altijd als ik in zo’n rij sta ga ik me inbeelden hoe lang de rij zou zijn als het wel 1 rij was: “Dit stukje zou tot aan die prullenbak komen en dan volgende stukje erbij is ongeveer tot de popcornkraam daar en dan nog een stukje tot…” tot ik niet verder kan kijken.
Ik dacht altijd dat de giraffe “Dikkertje Dap” heette, maar het is dus dat jongetje. Super dom, nooit goed naar de tekst geluisterd.
Ik dacht altijd dat de grond van art was, en dat dat zoiets was als steen, klei, gras oid was
Haha die zin snapte ik serieus ook pas vorige week. Nooit verstaan dat ze zeiden “Artis”
Haha! Dat de grond van AR-TIS heel erg HARD-IS
Ik kwam er vandaag achter dat de boter in chocola geen dierlijk product is, maar gemaakt is van het vet uit cacaobonen
Paulien Cornelisse wijst mij er net op dat het dus niet ‘in een poep en een zucht’ is, maar ‘in een vloek en een zucht’.
Ik dacht in een poep en een scheet?
Huh
Ligt eraan kan ook voorwiel aangedreven of alle wielen. Vaker voorwiel dan achterwiel bij een auto.
Door de reclame van tv?
Omg daar komt four wheel drive dus vandaan
Ja ik heb wel een auto haha. Ik wist alleen niet dat bij de meeste auto’s alleen het achterwiel wordt aangedreven en dat dat dus het verschil is tussen een ‘gewone’ auto en een 4wd. Gewoon nooit nagedacht over de naam. Verder kan alles wat met auto’s te maken heeft me gestolen worden, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben haha
Nee hoor er zijn veel meer automerken die een achterwielaangedreven auto hebben. Wel meestal wat sportievere auto’s.
Dit lijkt echt te veel op fourwheel als je het Engels lomp uitspreekt, haha.