Waar kwam jij pas heel laat achter?

Echt? Hebben jullie toen alles gepakt? Of gezegd dat jullie bijna sluiten? :sweat_smile:

1 like

Wat een visualette is: Short aesthetic videos with synchronizing background music. Something like fan made videos or could be not.

we bleven langer open😤

Queee ik noem dat altijd rento kil…

2 likes

Dat is qua uitspraak wel prima hoor. Het is wel een samenvoeging van rent to kil. Maar je spreekt het uit.zonder spaties zeg maar. En wat vernederlandst

1 like

Dat is een hele andere website HVO.

5 likes

Oh man ja. Dan ga je niet de discussie aan bij een backhanded compliment en knik je denk ik zelfs braaf een beetje mee bij de racistische en homofobe opmerkingen van schoonpapa aan de tafel met kerst. Want als je niet doet zit je zo in een strafkamp, of in een kooi bij voorgenoemde grizzly, of hij zet duizend sancties op Nederland waardoor het hele land zonder gas zit.

Ik ken Stefan pop uiteraard niet maar ik ben er vrij zeker van dat ie niet vreemdgaat

4 likes

Wat rossig betekent had ik eigenlijk wel moeten weten. Ik dacht dus iets negatiefs vanwege de rosse buurt, Utregse red light discrict. Maar het is dus: ā€œvan een kleur tussen rood en geelā€. Dat ros een paard is wist ik dan weer wel vanwege ā€˜stalen ros’ aka fiets. :upside_down_face:

image al eens gepost op egf maar ik dacht vroeger altijd dat dit rare bergen waren (als je een kwartslag naar rechts draait dus)

44 likes

Dat er een fluitje zit op the north face tassen

3 likes

Huh waar dan? Ik heb zo’n tas maar nooit gezien

Weet niet of alle rugtassen het hebben maar dit is het fluitje

5 likes

Als je het fluitje gevonden hebt (op een gesp meestal) en je wil 'm uitproberen, doe dat vooral niet als er veel mensen om je heen zijn. Ik kwam er op die manier achter dat het een behoorlijk hard geluid is :wink:

24 likes

gaat nu tas opduikelen om fluitje te vinden

6 likes

DE MIJNE HEEFT HET OOK :exploding_head:

4 likes

Haha ja die link heb ik inmiddels ook gelegd :sweat_smile:

Ik hoor net dat paraplu staat voor para (= tegen) plu (= regen) en parasol voor para (= tegen) sol (= zon) :exploding_head:

51 likes

Hij zit er op! Wel goed hard ja. Mijn dochter schrok zich kapotšŸ™ˆ

2 likes

Dat korfbal een Nederlandse sport is

Dat Famke Louise jonger is dan ik. Het verklaart veel, maar ik mijn hoofd kunnen bekende mensen niet jonger zijn dan ik.

6 likes

En ik vind veel beroemde jonge mensen er vaak ook ouder uitzien dan hun leeftijd. Dat ze op papier 21 zijn maar voor mijn gevoel 28 lijken etc.

13 likes